  • Data: 2002-12-05 14:01:57
    Temat: Re: LUKAS - zenada
    Od: "ekanS" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wiekszy zgrzyt, ze jednak pobrano prowizje, do tego przez to powstalo
    saldo
    > debetowe - trzeba doliczyc kare za debet ! Chce reklamowac...

    Witam

    Jestem klientem Lukasa dopiero od jakiegos miesiaca. Zdarzyla mi sie podobna
    sytuacja, PIN do kary ktory mi przyslano byl nieczyleny, w LukasLinii
    powiedzieli, ze trzeba sie z tym wybrac do placowki, aby ich pracownik mogl
    to sprawdzic. Panienka w Lukasie oczywiscie zgodzila sie ze ma co do
    czytelnosci, ale mowi ze taka operacja koszutja 10 czy 15pln, jak
    powiedzilaem ze to przecierz nie zmojej winy tylko z winy banku, to sie
    oczywiscie zgodzila. I teraz najwazniej. Kiedy Pracownik banku robi
    jakiekolwiek operacje na koncie klienta, to ostatnie pytanie jakie sie
    pojawia w systemie to: Operacja na koszt banku? TAK/NIE. Oczywiscie
    domyslnie ustawione na NIE. Wystarczy przypilnowac, co poracownik tam
    wybierai ewentualnie zwrocic mu uwage.
    Jak ktos nie ma mozliwosci obserwacji monitora/ nie nadaza /nie chce patrzec
    na rece innym, to chyba mozna poproscic o potwierdzenie takiej operacj?

    Pozdrawiam
    ekanS