  • Data: 2002-12-05 16:33:30
    Temat: Re: LUKAS - zenada
    Od: "Hubert Grzegorzewski" <t...@w...p> szukaj wiadomości tego autora

    marek wrote:
    > a od kiedy Lukas traktuje zaległą prowizję jako przekroczenie stanu
    > konta??? i jeszcze pobiera za to prowizję??? Moze się coś zmieniło,
    > ale całkiem nie dawno było o tym na grupie
    > Co do informacji dot. karty mi powiedzieli, że po VE mam się zgłosić
    > do placówki dopiero jak otrzymam PIN,

    OK - saldo jest zero, kwota zaległych prowizji - kilka zlotych. Byc moze nie
    pobiora kary za debet - tylko przypuszczalem, byc moze zbyt pesymistycznie.
    Ustosunkowujac sie do poprzednich wypowiedzi - w zadnym wypadku nie chodzi
    mi o literowke, faktycznie kazdemu moze sie zdarzyc i nie jest to az takie
    wazne. Ale rozczarowal mnie sposob zalatwiania klienta, to ze mimo dostepu
    przez internet musze i tak dralowac do oddzialu i wystac swoje w kolejce, to
    ze nikt nie poinformowal mnie, ze poza PINem do pierwszej karty, nie
    otrzymam poczta zadnej dodatkowej informacji (a spodziewalem sie pisemka lub
    telefonu o duplikacie do odebrania). Wreszcie fakt, ze kilkakrotnie bylem
    zapewniany o tym ze duplikat bedzie na koszt banku, a prowizje i tak
    pobrano - wybaczcie ale nie bede caly czas zagladal gosciowi do komputera co
    on tam wprowadza i czy zaznacza wlasciwa opcje.
    Byc moze przez to wszystko jestem zbyt negatywnie nastawiony, ale jesli
    chodzi o jakosc obslugi bardziej przypomina mi to Pekao niz nowoczesny bank
    jakim Lukas chce (?) byc...
    I jeszcze jedna sprawa - co powiecie o "przytulnosci" stanowisk w Lukasie?
    Ja np. wpisujac PIN musialem sie zaslaniac calym cialem, bo
    wspolkolejkowicze stoja tuz za plecami - mala zmiana aranzacji wnetrza
    spokojnie rozwiazalaby sprawe...

    Pzdr
    Hubert
    hubertg(at)poczta.onet.pl