eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiLUKAS - zenadaRe: LUKAS - zenada
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!not-for-mail
    From: "Hubert Grzegorzewski" <t...@w...p>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: LUKAS - zenada
    Date: Thu, 5 Dec 2002 17:33:30 +0100
    Organization: POZMAN - http://www.man.poznan.pl/
    Lines: 33
    Message-ID: <asnvfl$itg$1@sunflower.man.poznan.pl>
    References: <asn5k0$ro2$1@sunflower.man.poznan.pl> <asnr6k$7gk$1@flis.man.torun.pl>
    Reply-To: "Hubert Grzegorzewski" <t...@w...pl>
    NNTP-Posting-Host: gate.isoft.pl
    X-Trace: sunflower.man.poznan.pl 1039106357 19376 212.126.27.9 (5 Dec 2002 16:39:17
    GMT)
    X-Complaints-To: t...@m...poznan.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 5 Dec 2002 16:39:17 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1106
    X-Priority: 3
    X-Forwarded: by - (DeleGate/7.9.8)
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1106
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:216341
    [ ukryj nagłówki ]

    marek wrote:
    > a od kiedy Lukas traktuje zaległą prowizję jako przekroczenie stanu
    > konta??? i jeszcze pobiera za to prowizję??? Moze się coś zmieniło,
    > ale całkiem nie dawno było o tym na grupie
    > Co do informacji dot. karty mi powiedzieli, że po VE mam się zgłosić
    > do placówki dopiero jak otrzymam PIN,

    OK - saldo jest zero, kwota zaległych prowizji - kilka zlotych. Byc moze nie
    pobiora kary za debet - tylko przypuszczalem, byc moze zbyt pesymistycznie.
    Ustosunkowujac sie do poprzednich wypowiedzi - w zadnym wypadku nie chodzi
    mi o literowke, faktycznie kazdemu moze sie zdarzyc i nie jest to az takie
    wazne. Ale rozczarowal mnie sposob zalatwiania klienta, to ze mimo dostepu
    przez internet musze i tak dralowac do oddzialu i wystac swoje w kolejce, to
    ze nikt nie poinformowal mnie, ze poza PINem do pierwszej karty, nie
    otrzymam poczta zadnej dodatkowej informacji (a spodziewalem sie pisemka lub
    telefonu o duplikacie do odebrania). Wreszcie fakt, ze kilkakrotnie bylem
    zapewniany o tym ze duplikat bedzie na koszt banku, a prowizje i tak
    pobrano - wybaczcie ale nie bede caly czas zagladal gosciowi do komputera co
    on tam wprowadza i czy zaznacza wlasciwa opcje.
    Byc moze przez to wszystko jestem zbyt negatywnie nastawiony, ale jesli
    chodzi o jakosc obslugi bardziej przypomina mi to Pekao niz nowoczesny bank
    jakim Lukas chce (?) byc...
    I jeszcze jedna sprawa - co powiecie o "przytulnosci" stanowisk w Lukasie?
    Ja np. wpisujac PIN musialem sie zaslaniac calym cialem, bo
    wspolkolejkowicze stoja tuz za plecami - mala zmiana aranzacji wnetrza
    spokojnie rozwiazalaby sprawe...

    Pzdr
    Hubert
    hubertg(at)poczta.onet.pl



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1