  • Data: 2012-03-30 19:22:12
    Temat: Re: Lokata ze 100 tys - ile odsetek
    Od: "Waldek" <m...@n...dam> szukaj wiadomości tego autora

    napisał w wiadomości news:jl4h1c$5ll$1@inews.gazeta.pl...

    > "Waldek" jl40o3$njv$...@n...news.atman.pl

    > Przecież banki są sprywatyzwone -- zdecydowana większość
    > banków jest w rękach prywatnych... Coś ściemniasz...

    Samo sie sciemnia, czas przesuneli ;)
    A nie tu jest miejsce do pietnowania zlych praktyk/produktow bankowych ?
    obnazania "zakamuflowanych" a malo atrakcyjnych ofert, itp. itd .
    > -=-
    >
    >Zanim doszedłem do grubości i próby
    > srebrzenia -- rozmowa przerwała się, i raczej nie
    > za sprawą złej jakości połączenia, ale tak zwanego
    > rzucenia słuchawki -- nie przeze mnie rzecz jasna...

    Straciles czas, a raczej nic nie zyskales
    no moze satysfacje z qrwienia akwizytora
    - Fresz dalby choc pare minut ;)

    > Ja prowadzę krucjatę -- postawiłem pod broń dostatecznie
    > dużo swoich Rycerzy, gdy ZuluGoola Bank chciał zagarnąć
    > 10 złotych... To raczej Ty nie chciałeś walczyć...

    Nie chcialem == bo nie bylo sensu
    w Aligator_Banku wykorzystalem mozliwosci
    reklamacyjne w sprawie przyznania wisni
    ale cfaniaki i tak mnie wydymaly ... regulaminowo :]
    co nie wyniklo z mojego niedbalstwa, jak u ciebie w DB
    A w ramach "krucjaty" napedzilem im 6 slepych klientow
    instruujac jak sie nie dac wydymac ;)

    > Srebro śniedzieje, usiarcza się -- widać od razu, że
    > dalczego nie użyto złota? Bo złoto jest za drogie, a dziś raczej
    > niewielu ma ochotę na moczenie pieniędzy w tym czymś...

    Z tymi "medalami" to sciema do potegi n-tej ;)
    tluka tego w dowolnych ilosciach wiec wartosc "kolekcjonerska"
    jest znikoma, a biorac pod uwage wartosc kruszca /Au, Ag/
    trzeba okrutnie przeplacic