  • Data: 2012-03-30 20:00:42
    Temat: Re: Lokata ze 100 tys - ile odsetek
    Od: "Waldek" <m...@n...dam> szukaj wiadomości tego autora

    napisał w wiadomości news:jl4h4h$8tu$1@inews.gazeta.pl...

    > Ja nigdzie nie pisałem, że studiowałem zaocznie.
    > I wątpię w to, aby ktokolwiek pisał w miejscu
    > publicznym, że ja tak studiowałem.

    Ok - to byla moja "spekulacja" ;)

    > IMO ta sytuacja pojawia się wszędzie tam, gdzie są zbyt
    > duże pieniądze -- gdzie jest więcej pieniędzy niż rozumu?

    Mimo ze to nie miejsce na takie rozwazania
    skoro dziadek chcial ci dac spadek [sie rymlo]
    nie mogl tego jakos w testamencie ujac ?
    Chcesz wyjasnic, to wal na priv - adres masz :)

    > Okazało się, że człowiekiem zawładnęła żądza zapełnienia tej
    > ostatniej beczki. Sprzedał wszystko, co miał, zadłużył się,
    > obrabował innych, nakradł, aż w końcu sprzedał diabłu swoją
    > duszę, aby zapełnić złotem tę ostatnią beczkę, po czym zmarł...

    No to mial pecha. Nie mogl odbyc pielgrzymki
    w celu oczyszczenia i odkupienia duszy ;)

    Hmm, a jest i przypowiesc o synu marnotrawnym co zakopal talara ;)

    > -- nigdy nie pytaj o szanse na zwycięstwo
    > -- nigdy nie dyskutuj z rozkazami
    > -- gdzie cię poślą, tam idź a gdzie postawią, tam wytrwaj
    > -- gdy cię nie pytają, nic nie mów, gdy cię pytają, nigdy
    > nie kłam, chyba że na torturach

    ....brakuje mi
    -- nie wracaj jako weteran i nie upominaj sie o swoje :)

    > Dla równowagi -- wilk złapany we wnyki potrafi odgryźć schwytaną łapę...

    Pila 1 -- taki tam film ;)

    Nie zgadzam sie twoimi wywodami dotyczacymi rodziny/malzenstwa
    & relacji zona/maz - uwazam ze sa conajmniej zboczone :]
    - poza tym chyba masz jakis problem z tym cyt. "rąbaniem w dupe"

    > Gdyby moi rodzice słuchali mnie, nie zaś proboszcza Stanisława
    > Rabiczki i innych księży, żylibyśmy w dobrobycie. Gdybym miał
    > mądrą żonę -- także żyłbym z nią w dobrobycie. Rozum pokonuje
    > wszelkie zło, głupota niweczy każdy wysiłek.

    Czyli jednak byly szanse abyscie byli umiarkowanie szczesliwa rodzina
    i ojciec nie widzialby w siostrze tylko "chodzacego lona" ?

    > Ja przeżyłem wojny o dwa spadki -- spadek ze strony przodków
    > ojca i spadek ze strony przodków matki. Przeżyłem piekło
    > zgotowane mi z powodu katechetki Agnieszki, uszedłem pułapki
    > z Sylwią, bratanicą rozpustnej cioci Stalenczyk, wymknąłem się
    > wielu innym zasadzkom... Straciłem zdrowie i bardzo dużo
    > z tego, co posiadałem.

    To moze na zakonczenie zapytam :

    - czy jest wogole ktos kogo kochasz - moze poza wlasnym Bogiem