eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiLukas (ku przestrodze) - jak nie przeniosłem tam konta z limitem (długie) › Re: Lukas (ku przestrodze) - jak nie przeniosłem tam konta z limitem (długie)
    From: Sierp <s...@n...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Lukas (ku przestrodze) - jak nie przeniosłem tam konta z limitem
    (długie)
    Date: Sun, 21 Jan 2007 12:03:23 +0100

    Taddy napisał(a):
    > Na początku grudnia udaję się tam i patrzę, ze kolejka spłacających raty
    > spora, ale jest małe pomieszczenie, gdzie obsługuje pan rachunki biznesowe.
    > Powiedział mi, ze w Lukasie nie ma obsługi VIPów ,ale on mnie chętnie i
    > uprzejmie wysłucha, bo rozumie moje odczucia i skieruje sprawę na
    > odpowiednie tory. Podałem mu wszystkie dane prosząc o sprawdzenie czy dla
    > tych parametrów to Lukas może czy nie może. Miał ktoś do mnie zadzwonić,
    > minęło 3 tygodnie i cisza.

    ja sie ze 2 miesiace temu orientowalem w sprawie przeniesienia kredytu
    z BPH do Lukasa wlasnie. Posiedzialem chwile (takze liczba splacajacych
    raty byla konkretna), dostalem sie. Pan za wiele mi nie powiedzial, ale
    trudno. Zebral moje dane na jakimstam formularzu i powiedzial, ze
    specjalista od kretydow hipotecznych sie do mnie odezwie.
    No i sie nie odezwal
    Darowalem sobie

    Sierp

    Więc fatyguję się do Lukasa ponownie, miłego pana