  • Data: 2003-04-09 10:12:28
    Temat: Re: MBank - poje...ne procedury czy personel ?
    Od: "Arjano" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kamil Paszkiewicz wrote:
    > "Marcin Wirkus" <m...@n...com> wrote in message

    > Szczerze, to chyba niejaki Arjano.

    > W formularzu na www stoi jak wół:
    > "Wskaż, na który nr telefonu operator ma oddzwonić
    > Tel. domowy Tel. do pracy Tel. komórkowy"
    >
    > Jak się wypełnia formularze na pałę, to potem takie efekty.
    > Pretensje zgłaszać tylko do siebie :-)

    Taaaaaak ? No to przecież napisałem, żeby dzwonili do domu... Smyczy nie
    posiadam, więc komórkowego nie podałem. W pracy mam inne zajecia a nie
    załatwianie prywatnych spraw :-) Dlatego wybrałem "do domu". Nie ma w
    formularzu o której godzinie, ale każda, średnio inteligentna osoba domyślić
    się chyba może, że o 10:00 to się jest w pracy. Zwłaszcza jeżeli tej
    cholernej osobie dwa razy się to mówi ! Jeżeli jednak są tak ograniczeni
    (procedurami , he, he) to niech sobie wprowadzą rubryczkę "o której godzinie
    mamy dzwonić do domu".

    Robociki na duracellu...
    --