eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMBank - poje...ne procedury czy personel ?Re: MBank - poje...ne procedury czy personel ?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!newsfeed.tpinte
    rnet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: Bartol Partol <b...@p...c>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: MBank - poje...ne procedury czy personel ?
    Date: Wed, 09 Apr 2003 12:47:00 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 25
    Message-ID: <b70tf2$2uf$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <b70m30$t97$1@nemesis.news.tpi.pl> <b70nn4$243$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <b70nue$7td$1@nemesis.news.tpi.pl> <b70rlf$msn$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <b70rt0$nni$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: vip.server.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1049884964 3023 212.244.187.3 (9 Apr 2003 10:42:44 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 9 Apr 2003 10:42:44 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.0; en-US; rv:1.3b) Gecko/20030210
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    In-Reply-To: <b70rt0$nni$1@nemesis.news.tpi.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:235401
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik Kamil Paszkiewicz napisał:
    >
    > Każda średnio inteligentna osoba domyśli się, że w godzinach 8-16
    > bank będzie pracował pełna parą (potem już tylko mLinia) i skoro mają
    > podany taki numer, to na taki zadzwonią.

    Po to bank jest wirtualny, zeby nie trzeba bylo chodzic do niego miedzy
    8 i 16. Po to jest Call Center zeby mozna bylo sprawy w banku zalatwic o
    dowolnej godzinie, nawet o 3 w nocy. Po to w call center sa ludzie przez
    cala dobe, zeby mogli dzwonic do klientow o dowolnie przez nich wybranej
    porze.

    > A może przekaż rodzinie, żeby przestali proponować twój numer
    > do pracy a zaczęli mówić "proszę zadzwonić po 18" ? :-)

    A moze konsultantka powinna zapytac, o ktorej moze zadzwonic? To interes
    banku, a nie domownikow, zeby doprowadzic do szybkiego i sprawnego
    zalatwienia sprawy.

    Kiedys bylo tak (w niektorych bankach trwa to do teraz), ze trzeba sie
    modlic przed dysponentka zeby cos zalatwic. Mbank podobno jest inny. Ale
    czy na pewno?

    Bartol

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1