  • Data: 2007-09-11 19:13:45
    Temat: Re: MS Money, Quicken, GnuCash etc
    Od: Quental <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Na pewno lepiej korzysta z OE, ni z Google Groups!

    Byc moze, ale ja calkowicie zrezygnowalem juz z jakichkolwiek klientow
    poczty czy newsow - z tego wzgledu, ze pracuje regularnie na kilku
    roznych komputerach, z czego tylko na jednym moge cokolwiek instalowac
    (na pozostalych albo nie mam uprawnien albo naleza one do kogos
    innego).
    Ma ktos jakis patent na google groups? Jeszcze jakis czas temu nie
    bylo tego problemu!

    Pozdrowienia,