  • Data: 2014-03-05 20:14:43
    Temat: Re: Mala pozyczka
    Od: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "neoniusz" <n...@j...org> napisał w wiadomości
    news:lf7pj8$11s$2@node2.news.atman.pl...

    > Chyba ze te "lekkie raty" to zupelnie co innego niz rozlozenie na raty
    > 12-miesieczne...

    Z ciekawości zadzwoniłem do r-p i odpytałem konsultanta.
    Rzeczywiście to są dwa różne "produkty".
    5% dalej obowiązuje, ale tylko do 12 miesięcy i tylko dla transakcji
    bezgotówkowych, a przez takie rozumieją wyłącznie zakupy kartą. Zlecenie
    przelewu nie wchodzi w grę. Kiedyś podobno była "kampania" umożliwiająca
    przelew z karty, ale i oprocentowanie było inne (chociaż dałbym sobie
    paznokieć obciąć, że proponowali mi wtedy na 5%).
    Lekkie raty mogą być do 30 rat, ale już z innym oprocentowaniem.

    Tak więc nie trafiłem z radą...

    Wiwo