  • Data: 2014-03-05 20:20:59
    Temat: Re: Mala pozyczka
    Od: neoniusz <n...@j...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 05.03.2014, 20:11, MarekZ pisze:
    > Od BOŚ lepiej trzymać się z daleka, to bank pokroju Getin czy BPH.

    Wlasnie widze po ich stronie...

    > W mBanku chyba nadal jest coś takiego jak "gotówka z karty". Daje się to
    > wyklikać z opcji spłaty na raty. Prowizja jest chyba 0%, ale nie wiem na
    > pewno bo nie korzystałem ostatnio, więc to jest najlepsza opcja.

    To mnie najbardziej przekonuje od samego początku, ale zdania są
    podzielone odnośnie prowizji. Niektórzy twierdza, że jest 4% prowizji za
    przelew a inni, że nie ma. mLinka-opiekunka twierdziła, że jednak
    popłynę na te 4%. Stąd pomysł na Skycash. Doszedłem z ciekawości prawie
    do samego końca wnioskowania i o żadnych opłatach nie pisali tylko
    wskazywali na regulamin kart, który o prowizji nie mówi.