  • Data: 2014-03-05 20:20:18
    Temat: Re: Mala pozyczka
    Od: neoniusz <n...@j...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 05.03.2014, 20:14, Wiwo pisze:

    > Z ciekawości zadzwoniłem do r-p i odpytałem konsultanta.
    > Rzeczywiście to są dwa różne "produkty".
    > 5% dalej obowiązuje, ale tylko do 12 miesięcy i tylko dla transakcji
    > bezgotówkowych, a przez takie rozumieją wyłącznie zakupy kartą. Zlecenie
    > przelewu nie wchodzi w grę. Kiedyś podobno była "kampania" umożliwiająca
    > przelew z karty, ale i oprocentowanie było inne (chociaż dałbym sobie
    > paznokieć obciąć, że proponowali mi wtedy na 5%).
    > Lekkie raty mogą być do 30 rat, ale już z innym oprocentowaniem.
    >
    > Tak więc nie trafiłem z radą...

    Niby nie, ale jednak trochę tak. Jak wspominam wyżej w wątku zawsze
    można bezgotówkowo doładować sobie Skycash za 1,9% prowizji (albo ich
    centrum kart albo dotpay/przelewy24) a później wejść w te 5% na 12
    miesięcy. Nie wychodzi źle. Ośmieliłbym się powiedzieć, że nawet całkiem
    sympatycznie. Nie wiem tylko czy chce mi się zakładać kartę w Raffim i
    czy zmieszczę się w 12 miesiącach.