eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMbank nie realizuje dyspozycjiRe: Mbank nie realizuje dyspozycji
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Ar" <r...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Mbank nie realizuje dyspozycji
    Date: Fri, 24 Sep 2004 11:16:51 +0000 (UTC)
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 39
    Message-ID: <cj0vn3$nhc$1@inews.gazeta.pl>
    References: <cj0kmg$sjf$1@inews.gazeta.pl> <cj0ltj$pmm$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <cj0pmv$nka$1@inews.gazeta.pl> <cj0udk$a0e$1@node1.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: natl.amg.net.pl
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1096024611 24108 172.20.26.241 (24 Sep 2004 11:16:51 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 24 Sep 2004 11:16:51 +0000 (UTC)
    X-User: r0716a
    X-Forwarded-For: 172.20.6.164
    X-Remote-IP: natl.amg.net.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:317235
    [ ukryj nagłówki ]

    Bob <b...@p...pl> napisał(a):

    >
    > > Nie czuję się lepszy ani gorszy. Jestem solidnym klientem i wymagam
    > solidengo
    > > mnie traktowania. Nie wydaje mi się aby moje oczekiwania były jakieś
    > > szczególne - realizacja przyjętych dyspozycji to noszenie w lektyce?
    >
    > przeczytalem ten wątek i mam taką uwagę, jeżeli masz naprawdę
    > ponad przeciętne wpływy na rachunek i chcesz byc traktowany
    > jak VIP

    kurcze ale czy jak chce być traktowany jak VIP - ja tylko chcę by zrealizowali
    to czego się podejmują. A jeśli nie mogą/niechcą/niepotrafią to niech nie każą
    mi składać w kółko tego samego zlecenia. Skoro potrzebują aż 7 dni na
    wydrukowanie i wysłanie jednego świstka - trudno poczekałem. Ale jesli po 10
    dniach nikt z tym nic nie zrobił i nie ma śladu po mojej dyspozycji to mam
    prawo być zirytowany.

    > to najlepiej załóż sobie tego typu rachunek w "marmurkowym
    > banku", zaplacisz 20 zeta za prowadzenie rachunku i bedzie wszystko
    > gralo jak nalezy....

    marmurki odpadaja - nie mam czasu biegać do banku.

    > a odnosnie obslugi w mBanku niestety, ale sie pogarsza,
    > wielu to zauwazylo, im wiecej maja klientow tym gorzej,
    > po prostu nie moga sobie poradzic z duza iloscia
    > skladanych dyspozycji,
    > na koniec dodam, ze pracownik banku nie powinien mowic klientowi,
    > ze cos zgineło lub po prostu "nie wiem", po to jest aby wiedziec
    > i w sytuacji kryzysowej pomoc, nie koniecznie od razu, ale zawsze
    > mozna kogos zapytac i oddzwonic

    i to jest kompromitujące


    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1