  • Data: 2009-05-22 20:27:42
    Temat: Re: Mbank wypowiada umowy
    Od: Mithos <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Krzysiek pisze:
    > 3 z neta, ale weryfikacja z wyciągami on-line na miejscu (zalogowanie
    > przy pracowniku). Z tym zerem weryfikacji i sprawdzania to tylko dotyczy
    > pracodawcy, bo BIK zapewne sprawdzają.

    Nic nie drukowałem w placówce. Przyniosłem wydrukowane. W BIK to
    sprawdza raczej każdy więc to akurat żadna specyficzna weryfikacja. Taki
    Alior chciał abym przedstawił : 6 wyciągów z KK, 6 miesięczną historię
    wpływów na rachunek (to mnie rozwaliło, niezłą wiedzę bank ma wtedy o
    kliencie) oraz zaświadczenia od pracodawcy.

    > Visa Gold - chip&pasek , MasterCard Gold - pasek

    Możliwe, brałem MC.

    --
    Mithos