  • Data: 2009-05-22 20:46:00
    Temat: Re: Mbank wypowiada umowy
    Od: Krzysiek <k...@m...klnet.eu> szukaj wiadomości tego autora

    Mithos pisze:
    > Nic nie drukowałem w placówce. Przyniosłem wydrukowane. W BIK to
    > sprawdza raczej każdy więc to akurat żadna specyficzna weryfikacja.

    Ja też przyniosłem wydrukowane i nic nie drukowałem w placówce, ale ze
    względu na taką formę wymagały weryfikacji na miejscu. Z tego co
    pamiętam to pytali też o wysokość wynagrodzenia, koszty życia, rodzaj i
    czas zatrudnienia, ale nie pytali o dane pracodawcy. Jednak warto
    zaznaczyć, że dużo może zależeć od placówki i pracownika ("odpowiednie"
    wypełnienie formularza), bo 2 miesiące wcześniej w innym oddziale przy
    próbie przeniesienia tej samej KK od razu system wypluł decyzję odmowną.