  • Data: 2009-11-10 18:18:06
    Temat: Re: Meritum-lokaty lekko w gore
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Valdi" <V...@v...pl> wrote in message
    news:hdbnol$lb9$1@news.interia.pl...
    > "Krzysztof" news:hdbl8m$1h1o$1@news2.ipartners.pl

    > dawac
    > ZUS,
    >
    > Syf jaki polskiemu narodowi zgotowali politykierzy ma jedna zalete -
    > oddala
    > od nas wizje przyjecia kolchozowej waluty.

    Mam taka nadzieje, ze nie zdolamy przyjac EUR w najblizszej przyszlosci
    (utrata narzedzia do sterowania wlasna gospodarka). Przez pare lat Polska
    powinna wycyckac te Unie ile mozna, a potem wyjsc z niej, gdyz to my
    pozniej bedziemy do wszystkiego doplacac, do calej mega biurokracji. Wlasna
    waluta pozwoli bezproblemowo opuscic ten eurokolchoz.
    Teraz 'grubasy' pompuja nasza zlotowke, bo skoro sprzedawali EUR po 5zl na
    poczatku roku, to teraz az roi sie od prognoz ile to PLN bedzie kosztowal na
    koniec 2010-(3.5 do 3.8 za EUR). Musza teraz zarobic i wyjsc z waluta po jak
    najnizszym kursie, a potem znow zwrot o 180 st.