  • Data: 2002-06-15 00:52:11
    Temat: Re: Merlin, Multibank, przekroczenie salda, niekompetencja
    Od: cefek <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 15 Jun 2002 00:02:46 +0200, "Bogdan"
    <b...@h...pl.remove-it> wrote:

    >Uważam że tak. W końcu to jest problem BRE, a nie twój. W dodatku BRE dobrze
    >wie w czym problem.

    Duży kamień z serca, bo w takim razie będzie w razie czego grany
    arbiter.

    >Na papierze - nie ma. Moja reklamacja była telefonem do mBanku. Dzień
    >później zadzwonił do mnie ktoś od kart z mBanku. Powiedział skąd się bierze
    >problem i że ręcznie usunął blokadę środków.
    >Przy reklamacji niech operator podejrzy trwającą blokadę. Powinno być jasno
    >widać że to jest ta sama suma/miejsce/czas co zaksięgowana operacja.

    To już zostało sprawdzone, w poniedziałek ma się ze mną ktoś
    skontaktowac ws. tego podwójnego obciążenia. Nota bene, do tego
    wszystkiego jeszcze Merlin ma mi zwrócić pieniądze, bo nie mogą
    zrealizować zamówienia.

    Zakupy przez sieć to jednak nie jest jeszcze najlepsze rozwiązanie...
    :(