  • Data: 2002-06-14 22:02:46
    Temat: Re: Merlin, Multibank, przekroczenie salda, niekompetencja
    Od: "Bogdan" <b...@h...pl.remove-it> szukaj wiadomości tego autora

    > OK, czyli jeśli mi policzą opłatę za debet, to powinienem się
    > awanturować?

    Uważam że tak. W końcu to jest problem BRE, a nie twój. W dodatku BRE dobrze
    wie w czym problem.

    > Są jakieś gotowe przykłady reklamacji, na które mogę się
    > powołać?

    Na papierze - nie ma. Moja reklamacja była telefonem do mBanku. Dzień
    później zadzwonił do mnie ktoś od kart z mBanku. Powiedział skąd się bierze
    problem i że ręcznie usunął blokadę środków.
    Przy reklamacji niech operator podejrzy trwającą blokadę. Powinno być jasno
    widać że to jest ta sama suma/miejsce/czas co zaksięgowana operacja.

    Bogdan