eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMiałem przez 3 dni konto w EurobankuRe: Miałem przez 3 dni konto w Eurobanku
  • Data: 2009-02-17 09:50:59
    Temat: Re: Miałem przez 3 dni konto w Eurobanku
    Od: Zyga <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Boban pisze:
    > Brzezi <b...@g...com> napisał(a):
    >
    >> Byl juz niedawno podobny watek, ktos mial identyczny problem jak Ty, i
    >> tamten przypadek potwierdzil, ze 95% takich przypadkow to wina klienta,
    >> czyli Ciebie, czyli ze nie miales odpowiednio skonfigurowanego telefonu,
    >
    > Sęk w tym, ze je już nic więcej nie jestem w stanie zrobić. Ściągnąłem
    > konfigurację telefonu z orange a potem jeszcze sprawdzali mi tę konfigurację
    > w salonie operatora i przeskanowali kartę SIM usuwając błędy. Telefon od
    > operatora, nie był ściągany simlock. I ciągle nie działa. Ja jednoznacznie
    > nie stwierdzam po czyjej stronie jest wina ale po prostu nie jestem w stanie
    > nic więcej zrobić.
    >
    >

    Wychodzisz z błędnego założenia że jak w salonie orange nie pomogli to
    już koniec. Ja wydzwaniałem na infolinie wiele razy, przysyłali
    ustawienia, i nic. W końcu spytałem na grupie. Włączyłem wiadomości
    sieciowe, w sonyericsonie nazywa sie to wiadomosci push. I token doszedl.
    Co do winy. Psi obowiązek zarówno orange jak i eurobanku jest
    powiadomienie Ciebie jako ich klienta co zrobić aby ten token doszedł.
    Niestety niekompetencja jest olbrzymia. I ciężko ci się dziwić że
    odpuściłeś.

    Potem jeszcze byly kolejne cyrki z kontem, z winy eurobanku, kto chce
    znajdzie w archiwum.

    pzdr
    Zyga

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1