eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMiałem przez 3 dni konto w Eurobanku › Re: Miałem przez 3 dni konto w Eurobanku
  • Data: 2009-02-17 09:40:24
    Temat: Re: Miałem przez 3 dni konto w Eurobanku
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 17 Lut, 10:24, "Boban" <b...@W...gazeta.pl> wrote:
    > Brzezi <b...@g...com> napisał(a):
    >
    > > Byl juz niedawno podobny watek, ktos mial identyczny problem jak Ty, i
    > > tamten przypadek potwierdzil, ze 95% takich przypadkow to wina klienta,
    > > czyli Ciebie, czyli ze nie miales odpowiednio skonfigurowanego telefonu,
    >
    > Sęk w tym, ze je już nic więcej nie jestem w stanie zrobić. Ściągnąłem
    > konfigurację telefonu z orange a potem jeszcze sprawdzali mi tę konfigurację
    > w salonie operatora i przeskanowali kartę SIM usuwając błędy. Telefon od
    > operatora, nie był ściągany simlock. I ciągle nie działa. Ja jednoznacznie
    > nie stwierdzam po czyjej stronie jest wina ale po prostu nie jestem w stanie
    > nic więcej zrobić.
    >

    A czy jestes w stanie sciagnac poprawnie jakolwiek inna aplikacje?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1