  • Data: 2019-10-21 17:12:06
    Temat: Re: Mille CHF
    Od: Robert Sierant <b...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-10-21 o 08:32, z pisze:

    > TSUE powiedziało że to Ty decydujesz.
    > Nie można Cię zmusić do zmiany tej umowy.
    > Interes kredytobiorcy jest najważniejszy

    powiedzmy, że chcę coś zmienić, bo TSUE i mam do tego prawo etc...

    przewalutowanie kredytu na PLN (po kursie z dnia umowy kredytowej) i
    jakie miałbym oprocentowanie, od początku takie jak dla PLN?

    jakoś zupełnie tego nie widzę, dużo obliczeń, określenie marży kredytu
    (dla PLN) i teraz spłata wibor + ta marża

    już kilka razy do mnie, z różnych kancelarii, dzwonili, że pomożemy, że
    wywalczymy itp...

    wygląda to tak, na początku płacę ~10-20kzł opłaty "wstępnej" i na
    koniec np. 20-30% success fee, jeżeli uda się im wygrać

    a jak się nie uda to opłata wstępna zostaje w kancelarii, oni zarobią
    zawsze, a ja tylko jak uda się wygrać, dlatego uważam (zupełnie
    prywatnie), że na tym wyroku TSUE kasę zbiją przede wszyscy różnego
    rodzaju kancelarie, a część "frankowiczów" jednak przegra i będzie do
    tyłu kolejne kilka lub kilkanaście tysięcy...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

    https://finansowewariacje.wordpress.com/