  • Data: 2004-04-26 13:12:47
    Temat: Re: Millenium
    Od: "JaKi" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr Grzegorz Skowroński" <s...@S...PRECZpoczta.fm>
    napisał w wiadomości news:408bc90f$1@news.home.net.pl...

    > Mają niesamowity bajzel. Ale jak już sobie konto założysz i przez kilka
    > miesięcy wyprostujesz wszystko co spieprzyli, to działa cakiem OK.

    Zgadzam sie w 100% - wlasnie jestem zamykania konta (uparlem sie ze zrobie
    to pisemnie bez wizyty w placowce) i musze powiedziec ze idzie im to
    strasznie opornie. Wlasnie dzis wyslalem kolejne pismo do nich :-)

    > Długi czas odpowiedzi na reklamacje.

    Prawda, i o ile na poczatku funkcjonowania millenetu odp poczta wewnetrzna
    byla tego samego dnia, to teraz trzeba czekac ok tygodnia. Rownaja pod tym
    wzgledem do Lukasa.

    --
    JaKi