  • Data: 2004-04-26 14:01:47
    Temat: Re: Millenium
    Od: "Jacek Marek" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    JaKi wrote:
> [...]
    Ja mogę odradzić mam tam konto (kredyt mieszkaniowy 1 rok spłacony/6 lat).
    Totalna porażka jeżeli chodzi o obsługę klienta... A telefonicznie się nie
    da. Z byle bzdetem trzeba się osobiście stawiać w oddziale. (do czasu
    zdobycia zastrzeżonego nr telefonu ;-) ). Dawno nie czułem się jak zbędny
    szwendacz, przeszkadzacz a tam i owszem... Praktyki "drobnego druku" i "*" -
    na materiałach, jak nie doczytasz masz ph i to nie 5 i 1/2 (to nie ja).
    Miało być pięknie, miało dać się negocjować, ustalać itp. A wyszła kicha.
    Jeszcze 5 lat i zapominam o tym "banku".

    Pozdrawiam
    JM