eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMillennium - głuchy telefon, bezsensowne procedury, niedoinformowani pracownicy; plus dla Sygmy minus dla mBankuRe: Millennium - głuchy telefon, bezsensowne procedury, niedoinformowani pracownicy; plus dla Sygmy minus dla mBanku
  • Data: 2013-12-13 22:19:54
    Temat: Re: Millennium - głuchy telefon, bezsensowne procedury, niedoinformowani pracownicy; plus dla Sygmy minus dla mBanku
    Od: RobertS <b...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    > Rezultat: NIE WIERZCIE ZAPEWNIENIOM pracowników Millennium! Ich
    > cierpiący na psychozę natręctw analitycy koniecznie potrzebują OPINII
    > BANKOWEJ. Którą notabene sami mogli sobie od odpowiednich banków
    > zażyczyć już na etapie udzielania pozytywnej decyzji kredytowej
    > oszczędzając moją fatygę oraz czas. Ale po co ułatwiać, nie?

    Uwierz mi, że analitycy praktycznie we wszystkich bankach mają tego
    rodzaju psychozy. Często wymagają dokumentów zupełnie od czapy lub
    takich, których uzyskanie jest wręcz niemożliwe.

    W takim wypadku konieczne jest skierowanie sprawy do kogoś wyżej, aby
    przywołał danego analityka do porządku...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1