-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfe
ed.atman.pl!news.task.gda.pl!news.amu.edu.pl!news.man.poznan.pl!not-for-mail
From: RobertS <b...@x...pl>
Newsgroups: pl.biznes.banki
Subject: Re: Millennium - głuchy telefon, bezsensowne procedury, niedoinformowani
pracownicy; plus dla Sygmy minus dla mBanku
Date: Fri, 13 Dec 2013 22:19:54 +0100
Organization: POZMAN - http://www.man.poznan.pl/
Lines: 17
Message-ID: <l8ftln$bet$1@sunflower.man.poznan.pl>
References: <l8fkhd$972$1@node1.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: d252-22.icpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: sunflower.man.poznan.pl 1386969591 11741 109.173.252.22 (13 Dec 2013
21:19:51 GMT)
X-Complaints-To: t...@m...poznan.pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 13 Dec 2013 21:19:51 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
Thunderbird/24.2.0
In-Reply-To: <l8fkhd$972$1@node1.news.atman.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:598501
[ ukryj nagłówki ]
> Rezultat: NIE WIERZCIE ZAPEWNIENIOM pracowników Millennium! Ich
> cierpiący na psychozę natręctw analitycy koniecznie potrzebują OPINII
> BANKOWEJ. Którą notabene sami mogli sobie od odpowiednich banków
> zażyczyć już na etapie udzielania pozytywnej decyzji kredytowej
> oszczędzając moją fatygę oraz czas. Ale po co ułatwiać, nie?
Uwierz mi, że analitycy praktycznie we wszystkich bankach mają tego
rodzaju psychozy. Często wymagają dokumentów zupełnie od czapy lub
takich, których uzyskanie jest wręcz niemożliwe.
W takim wypadku konieczne jest skierowanie sprawy do kogoś wyżej, aby
przywołał danego analityka do porządku...
--
pozdrawiam
RobertS
Następne wpisy z tego wątku
- 13.12.13 22:22 Andrzej Lawa
- 13.12.13 23:26 RobertS
- 13.12.13 23:38 Andrzej Lawa
- 15.12.13 13:36 osa
Najnowsze wątki z tej grupy
- Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- Jutro to dziś...
- leć gołombeczku
- PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- Prawdziwy/fałszywy bank
- Velo dał mi bezpłatny debet...
- Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- zloto
- Velo częściowo ugiął się...
- że co?
- I po co było się tak ZAPIERAĆ? Mówiłem żeby proponować wcześniej UGODY FRANKOWE?
- Jak to kupić?
Najnowsze wątki
- 2024-11-01 Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- 2024-11-01 Jutro to dziś...
- 2024-10-22 leć gołombeczku
- 2024-10-19 PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- 2024-10-15 Prawdziwy/fałszywy bank
- 2024-10-13 Velo dał mi bezpłatny debet...
- 2024-10-07 Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- 2024-10-05 Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-03 zloto
- 2024-09-23 Velo częściowo ugiął się...
- 2024-09-22 że co?
- 2024-09-22 I po co było się tak ZAPIERAĆ? Mówiłem żeby proponować wcześniej UGODY FRANKOWE?
- 2024-09-20 Jak to kupić?