  • Data: 2003-07-11 21:09:11
    Temat: Re: Millennium - jak wyplacic?
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    gg 3485523 wrote:
    > p.s. czy banki nie pobieraja prowizji od wypłat ?
    > wydaje mi sie ze sporo z nich teraz wlasnie pobiera taka
    oplata -
    > ratuja sie prowizjami ...

    A niech sobie pobieraja, ale klient powinien miec jakas mozliwosc
    bezprowizyjnego wyciagniecia wlasnych pieniedzy.
    Szkoda ze ludzie jeszcze sa tak malo swiadomi tego, ze bank ich rznie
    ile wlezie.
    Dzisiaj w portfelu kolezanki zobaczylem karte znanego banku
    detalicznego.
    Na moje uwagi, ze to dziadowski, bank, ze drogi, ze takie oplaty i tak
    dalej - ze stoickim spokojjem, ze ona nawet nie wie ile i nie bedzie
    zmieniac i tak dalej... :)

    No ale w przypadku prowizji za wszystko to Millennium przebija
    wszystkich :)
    Hmm - zawsze tak sadzilem, ale mnie kobitka zmylila, ze za prowadzenie
    rachunkow walutowych nie pobieraja zadnych oplat. ;)

    To tak jeszcze ;) Dzisiaj rano akurat bylem tez wplacic w swoim
    oddziale kase + wziac H@aslo2- ale (tak tak pietno dla mnie - nie
    wiedzialem ze od 12tej czynne) - bank byl jeszcze zamkniety.
    Oczywiscie haelko mozna sobie wydrukowac. Dostalem sie do srodka do
    bankomatu przeciagajac przez czytnik karte i....
    zaczalem z lekka panikowac raczo nogi podnoszac...
    nie wiem co to bylo - czy to psie g... czy czyjs paw, ale bylo
    straszne ;))))

    Biedni pracownicy - sprzataczki pewnie nie bylo i musieli jakos
    uprzatnac... :)

    Powinni sprawdzic zapis kamer kto im takie cos zostawil :...