  • Data: 2003-07-12 01:54:01
    Temat: Re: Millennium - jak wyplacic?
    Od: "Szymon Bzoma" <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Miernik <m...@c...pl> napisał(a):

    > Ja uwazam ze to OK. A ten wyrok co byl w sprawie wyplat zlotowek w
    > oddziale BIGBG to czytalem z trwoga i smutkiem ze nie zyjemy jednak w
    > wolnym kraju. A nad tym czy maja byc wyplaty w oddziale z prowizja czy
    > bez, to niech glosuja klienci.

    Wolny kraj też ma jakieś regulacje prawne i od biedy, do większości z nich
    można by się przyczepić, że jednak wolność ograniczają. W kraju gdzie są
    jakieś prawa antymomopolowe to kraty powinni wstawiać na ulicach, żeby ludzie
    mieli tę świadomość, że są zniewoleni.

    Klienci głosują nogami. Jestem dowodem, że niektórzy też przeciw Millenium.
    Oczywiście to żaden argument, podobnie jak odosobnione zdanie Miernika, że to
    co robi Millenium z nieswoją kasą jest OK.

    Zdanie jednostki to zdanie jednostki a wyrok sądu to jednak prawo jest.

    Pozdrawiam
    Szymon