  • Data: 2003-07-12 01:19:45
    Temat: Re: Millennium - jak wyplacic?
    Od: Miernik <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    In article <bemvcb$662$1@news.onet.pl>, Micha? 'Amra' Macierzy?ski wrote:

    > Swoja droga. Czy uwazasz, ze to ze strony banku OK, ze nie daje zadnej
    > mozliwosci bezprowizyjnej wyplaty twoich pieniedzy?

    Ja uwazam ze to OK. A ten wyrok co byl w sprawie wyplat zlotowek w
    oddziale BIGBG to czytalem z trwoga i smutkiem ze nie zyjemy jednak w
    wolnym kraju. A nad tym czy maja byc wyplaty w oddziale z prowizja czy
    bez, to niech glosuja klienci.

    Nogami.

    --
    Miernik ________________________ jabber:m...@j...gda.pl