eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[Millennium] zbytni brak formalnosci[Millennium] zbytni brak formalnosci
  • Data: 2002-09-18 10:16:23
    Temat: [Millennium] zbytni brak formalnosci
    Od: "blad" <b...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Zaskoczyl mnie Millennium uproszczeniem podejscia do klienta
    - zmiana adresu korespondencyjnego - przychodze daje dowod dyktuje nowy
    adres i do widzenia.
    Zero papierkow i podpisow, jak dla mnie to az troche glupie gdy kazdy
    operator moze tak sobie zmieniac dane klienta i nie ma na to zadnej
    podkladki, ze wlasnie klient tak zadysponowal.

    - to samo w BZWBK, dowod osobisty, wypisanie papierka, podpis i realizacja -
    jakos sie pewniej czulem mimo, ze trzeba bylo wypelnic formularz

    Wniosek - zbytni brak formalnosci nie jest w banku czyms pozytywnym ;-))
    *** blad ***

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1