  • Data: 2009-10-31 23:31:53
    Temat: Re: Mniej do OFE więcej do ZUS ?
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Wojciech Bancer" s...@p...org

    > W Warszawie nie. W małym mieście/wiosce tak.

    W małej wiosce ubrania są droższe niż w dużym mieście.
    W Białymstoku w sklepie możesz przebierać w nowych spodniach
    z bawełny, które kosztują 8 (osiem) złotych lub mniej a majtki
    bawełniane możesz kupić po niecałe 2 złote... Podobnie z jedzeniem. :)
    W pipidówkach także jedzenie jest droższe niż w dużych miastach.

    Lidl jest tani, choć ceny są tam wysokie.
    W Lidl i w Biedronce można kupić koszule bawełniane już ;) po 30 złotych.
    Za tę cenę w Auchan kupę 6 bawełnianych koszul...
    Albo -- 3 bawełniane koszule i 3 pary bawełnianych spodni... :)
    A w spodniach po 5 kieszeni, niektóre z nich maja zamki błyskawiczne,
    inne mają rzepy...

    A jeśli kupię z emerytury (w poniedziałki kupują
    emeryci -- mają 5% zniżki) lub jakoś fuksem, kupię więcej...

    Bywa jednak, że Auchan jest drogim sklepem w porównaniu
    z Carrefourem czy Realem, jeśli chodzi o ubrania z bawełny...

    Jeśli chodzi o mleko w Białymstoku -- 150 groszy za litr mleka z Mlekovity,
    Zambrowa, Grajewa (Łaciate) to sporo... :) A to najczystsze rejony Polski. :)
    Nawet w tych miastach (Wysokie Mazowieckie, Zambrów, Grajewo) mleko jest
    zdecydowanie (niemal o złotówkę na litrze) droższe niż w Białymstoku. :)

    -=-

    Ale inne koszty są większe w dużych miastach.
    W Warszawie, patrząc na ceny mieszkań, można wyznaczyć linie metra. :)

    -=-

    Samochody kosztują tyle samo w ogromnych miastach i w małych wsiach. :)
    Tyle tylko, że w tych małych wsiach ludzie jeżdżą rzęchami, przy których
    moja Mercedes jest samochodem niemal luksusowym. ;)

    -=-

    W małej wiosce raczej nikt nie kupuje mieszkań. :)
    W takiej wiosce ziemia pod budowę domu nie kosztuje tak dużo jak w mieście. :)
    W pewnym sensie -- nic nie kosztuje. :) Tylko Lepperowi trzeba dać łapówkę ;)
    za odrolnienie -- bezpłatne i dawane bez łachy, jak Lepper powiedział, należne
    jak psu miska, za które nie da się wziąć łapówki. :)

    -=-

    Wieś ma przewagę nad miastem -- czasami i kilka kobiet przypada tam na jednego
    mężczyznę. :)

    Nie ma tam kin, teatrów, filharmonii i innych miejsc uciech, które wyciągają szmal z
    kieszeni. :)
    Ale chyba zawsze jest tam alkohol -- w dowlnych ilościach, 24 godziny na dobę. :) I
    są tam pijacy...

    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'