    From: "swen" <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Multi -- ZONK!!!
    Date: Tue, 1 Jul 2008 20:13:54 +0100

    Użytkownik "RobertS" <b...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:g4duvn$17a8$1@opal.icpnet.pl...

    > naprawde smutne...
    > po co korzystasz z uslug bankow?
    > trzymaj kase "w skarpecie" - to nic nie kosztuje!

    Z banku kozystam tylko jak musze, jak juz nie ma innego wyjscia. Korzystam
    wylacznie z darmowych bankow w UK. Jakos nie moge wrecz uwierzyc, ze placi
    sie za sprawdzenie salda!!! To0 jakas naprawde paranoja.
    Jak bylem jeszcze w Polsce i mialem konto (bo musialem) to nikt mnie nie
    kasowal za sprawdzenie salda!!!
    Naprawde najwiekszym zdziwieniem dla mnie jest wasze podejscie, ze to
    NORMALKA... Ludzie!!! To nie jest normalka to jest CHORE by kasowac za
    sprawdzenie salda...
    Obudzcie sie i zobaczcie gdzie kradna wam pieniadze.
    Piszesz o skarpecie, wiesz mi ze skarpety przynajmniej wlasciciel skarpety
    nie kradnie:) Chocby i 1zl czy 1gr bo to sa moje zarobione pieniadze, malo
    kto w Polsce, umie szanowac swoje pieniadze... tu zlotowka, tam trzy
    zlote...
    Nie dziwne, ze banki wprowadzaja co rusz to jakas egzotyczna oplate 1zl...
    jak wy nie szanujecie swoich pieniedzy to jak bank ma WAS SZANOWAC!