  • Data: 2008-07-01 20:39:28
    Temat: Re: Multi -- ZONK!!!
    Od: "RobertS" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Z banku kozystam tylko jak musze, jak juz nie ma innego wyjscia. Korzystam
    > wylacznie z darmowych bankow w UK. Jakos nie moge wrecz uwierzyc, ze placi
    > sie za sprawdzenie salda!!!

    dlaczego to niby jest chore? bank przewidzial taką prowizję i jezeli
    skorzystasz z uslugi to placisz, ja nie sprawdzam salda w bankomacie, bo
    wszystko widze w necie...korzystasz z uslugi i placisz, jezeli sprawdzisz w
    oddziale banku, infolinii lub necie to kosztow nie ponosisz - sam decydujesz
    czy placisz

    chwalisz banki w UK, ostatnio przerabialem ten temat: czy to jest normalne,
    ze bank za odrzucony direct debit pobiera oplate w wysokosci 38 GBP?
    albo szybki przelew do innego banku kosztuje 20 GBP?
    to są dopiero odpaly!

    RS