  • Data: 2008-07-01 21:49:06
    Temat: Re: Multi -- ZONK!!!
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Marcin Nowakowski" g4e3f2$8td$...@n...dialog.net.pl

    > Zastanawiałeś się nad otwarciem własnego biznesu

    Mam biznes. :) I nawet niźle zarabiałem na nim przed laty,
    zanim zadałem się z duchownymi, którzy uznali, iż powinienem
    zmienić branże ;) i zająć się zarabianiem nieco innym -- na
    większą skalę i ze słusznym dzielenim się z ,,biednymi'' księżmi. :)

    > i wprowadzeniem tychże zasad?

    Chyba zapadłbym się pod ziemię, gdyby mnie na czymś takim przyłapano!!!
    Przeprosiłbym ze 100 razy, skasowałbym natychmiast tak głupia opłatę
    i zaproponowałbym jakies bonusy. :)

    Takie też rozwiązania oferowałem klientom, gdy naprawiałem błędy w innych
    biznesach, z kórymi przysżło mi żyć jako współwłaścicielowi biznesu.

    > Przy okazji, o jakim żebractwie i podstępach piszesz?

    A jak to nazwać? :)

    > Czyżby ktoś zataił opłaty, które pobiera Multi?

    Chyba tak. W tabeli opłat jest to ujęte, ale zwyczajowo takie
    ,,usługi'' są za free. :) To jak z solą na stoliku w restauracji.
    Nikt o zdrowych zmysłach nie kasuje za nią. :)

    Wbrew pozorom zwyczajowe prawa też obowiązują (nawet na salach sądowych)
    i należy się do nich stosować, a w razie ich łamania, dostatecznie wyraźnie
    o takim łamaniu uprzedzać. :)

    > Albo może pracownik stał koło bankomatu i żebrał "daj zyla"?

    Nie znam przypadku, gdy żebrak tak prosił. :) Żebracy zazwyczaj nic nie mówią,
    gdy ,,pracują''. :) Oni stoją/siedzą z czapeczką i spokojnie czekają na wrzutkę. :)

    Proszą pijacy. Na przykład: Szefuńciu, poratuj... Na pifko brakuje...

    Rasowy żebrak nigdy nie prosi (: mówionymi :) słowami. :)

    Nawet księża -- gdy proszą -- milczą. :) Zaglądają czasami do oczu,
    patrzą czasami wymownie, jakby chcieli powiedzieć 'piekło cię nie
    ominie, jeśli mi nie dasz', ale milczą. :) Czasami po takiej wrzutce
    dziękują, czasami mówią 'Bóg zapłać', ale nigdy nie spotkałem księdza,
    który by mówił coś na kształt 'daj zyla', choć wielu z nich oficjalnie
    nazywa się żebrakami. :) Czasami dodają, że są żebrakami Boskimi. :)

    Tylko nieprofesjonalni (a raczej pijacy) czy tymczasowi (początkujący?)
    żebracy mówią coś przy okazji żebrania. :) Zawodowcy wiedzą, że szkoda
    śliny na gadanie. :) Czasami coś piszą, czasami pokazują jakieś obrazki,
    czasami kaleczą się lub udają okaleczonych...

    Ale chyba nigdy nie spotkałem zawodowca, :) który by parę z gęby puścił
    w czasie żebrania. :) (chyba że wówczas, gdy był zdejmowany ze swego
    posterunku ;) przez mundurowych -- policję lub straż miejską)

    -=-

    Co kto woli:

    -- bankiera żyjącego z prowizji za sprawdzanie stanu konta
    lub
    -- bankiera żyjącego z obrotu powierzonymi mu pieniędzmi. :)

    Ja jednak wolę tych, którzy zarabiają krocie bez odwoływania się do podstępów
    typu pobieranie za sprawdzanie stanu konta kartą bankomatową w swoim bankomacie. :)
    Ale może Multi nie potrafi obracać pieniędzmi? :) Jeśli tak -- to ta opłata jest
    tylko śladem poważnego błędu, jakim jest dopuszczenie tego banku do tej sfery usług.
    :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'