  • Data: 2008-07-05 23:58:11
    Temat: Re: Multi -- ZONK!!!
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console11> szukaj wiadomości tego autora

    "Wwieslaw" g4o61f$90j$...@n...onet.pl

    > Ale wspomniany WBK pobiera 1pln za sprawdzenie salda w bankomacie :)

    Może i tak, ale być może uprzedza o tym 5 razy przed sprawdzeniem.
    Moja Matka ma tam kartę kredytową (do której mam dodatkową) a ja mam
    tam 14 rachunków oszczędnościowych i wiem, że to bank z zupełnie innego
    świata niż cwaniacki Multi. :)

    Jak już raz napisałem -- Multi skasował mi przed ponad rokiem za debetówkę,
    której nie było. Dokładniej -- kazał tyle zostawić na zamykanym koncie, choć
    kartę zastrzegł w chwili składania wypowiedzenia.

    No i WBK nie obsrywa (brzydko mówiąc, ale tu trzeba takiego słowa) mBanku,
    czyli siebie samego, :) twierdząc, że mBank jest z prawem na bakier. :)
    (oczywiście w odróżnieniu do siebie samego)

    > Oprocz tego udostepnia bezplatna mozliwosc sprawdzenia salda przez siec,
    > pytanie w okienku itd.

    Tam nie ma wpłatomatu, więc po wpłacie pytasz o saldo w kasie, nie w bankomacie.
    W Multi trzeba wpłacić poprzez wpłatomat, więc ,,intuicyjnym'' rozwiązaniem jest
    sprawdzenie salda w bankomacie, który stoi obok wpłatomatu. Tym zaś, którzy mówią
    'trzeba czytać ToiP' odpowiem, że to wypowiedź warta gówniarza, nie zaś kogoś
    poważnego. I motywuję to płatną solą w solniczkach czy opłatą za korzystanie
    z długopisu banku. :)

    Ja z gówniarzami nie chcę współpracy. Mogę żartować, mogę być wyrozumiały
    (jak w przypadku panienki, która olała sprawdzenie numeru seryjnego tokena)
    i powściągliwy, ale odrobina szacunku jest mile widziana. :) Mam za sobą ponad
    40 lat życia, choć wyglądam na połowę tych lat. I mam za sobą (w sensie -- przeżyłem)
    poważne transakcje, poważnych ludzi i poważne instytucje... Taka postawa banku
    świadczy o nim źle. :)

    > To by bylo dzialanie na szkode banku, skoro bank te pulapki swiadomie
    > ustawil. A pracownik nie moze dzialac na szkode pracodawcy :)

    Tak -- byłaby na szkodę banku.
    Policz, ile bank by zarobił, gdyby mnie (i takich jak -- oczywiście) nie tracił. :)
    Policz, ile Lukas zyskał dzięki operatywności swoich pracowników. :)
    Miałem tam kartę kredytową (z limitem mikro -- owszem, ale mimo tego do czegoś
    się ta karta nadawała) i konto. :) Teraz -- nie mam. :)

    Właśnie przyszły wyciągi z mBanku. Na moim eKoncie przepłynęło ponad 1800 złotych,
    a na koncie mojej Matki (które w jej imieniu obsługuję) ponad 1700 złotych. :)

    Eurobank wymaga przepływu 800 złotych, ,,ekskluzywny'' Multi 1500 (w czerwcu
    przepłynęło przez mój ROR w Multi prawie 2000 złotych, przy czym prawie 300
    złotych powróciło z oszczędzającego -- wpłaciłem na tamtejszy ROR 950 złotych
    i 700 złotych, zaś pozostałe przelałem z oszczędzającego) a założyłem to konto
    bodajże 16 czerwca) więc takie wpływy coś dla banku znaczą, skoro stanowią
    warunek bezpłatności konta. :) Multi straciło jakieś 3500 obrotu miesięcznego. :)
    Za takie pieniądze (przepływające) można utrzymać tam nie jedno konto za free,
    lecz więcej niż dwa. :)

    Ale ja jestem naprawdę za stary, aby bawić się z gówniarzami. :)
    Panienki tam pracujące mogłyby być moimi córkami.

    Lub pracowniczkami, gdyby nie ,,miłość'' rzymskokatolickich duchownych do
    pieniędzy publicznych. BTW -- jako moje pracowniczki zarobiłyby spokojnie
    na swoje mieszkania i na godziwe życie, ale wyszło jak wyszło i raczej na
    taką pracę u mnie liczyć nie mogą. Mogą liczyć młodsze :) dziewczyny i na
    inną (oczywiście uczciwą :) i legalną) pracę, a i to dopiero wówczas, gdy
    duchowni, z których dzisiaj kpię ,,ze wszystkich sił'' (także tu, na tej
    grupie chyba zakpię sobie z nich za chwilę) przestaną mi (używając ich :)
    języka, nie mojego -- nieco wulgarnego) dopierdalać. :)

    Bóg ich wysłuchał (nieco w poprzek -- jak na Boga przystało) i niech nie marudzą.
    :)

    > I udostepnia. Ale nie wszystkimi kanalami. Niemniej mozna to zrobic gratis.

    Niech wybierają -- gratis lub ,,do niewidzenia''. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'