  • Data: 2008-07-05 23:57:51
    Temat: Re: Multi -- ZONK!!!
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console11> szukaj wiadomości tego autora

    "swen" cJRbk.167928$8...@n...ams2

    > Wiekszosc "ma ten gest" i nie dyskutuje a nawet sie nie zastanowi na chwile,

    Większość z tej większości nie ma pieniędzy na spłacanie długów, ale na gest -- ma.
    :)

    > ze bank wyciaga perfidnie jego wlasne pieniadze za nic! To tylko 1zl ale czy
    > ktorys z piszacych tu o tym "ze nie moze byc za darmo, bo..." zastanowil
    > sie, ze on musi ta zlotowke zarobic! I bank mu ten zarobek zabiera.
    > Oczywiscie, ze uslugi jak sprawdzenie salda w bankomacie dowolnym, nie tylko
    > tego banku powinno byc z automatu darmowe, tak samo jak chcesz wziasc kredyt
    > to wiesz, ze jest na jakis tam procent a nie za darmo...

    Dokładnie. :) Natomiast długopis, którym podpisuję umowę, krzesło, na którym
    siedzę w banku, powietrze, którym tam oddycham (choć wietrzenie kosztuje,
    klimatyzacja kosztuje) itp. opłaty mam wliczone w koszt tego kredytu. :)

    > to sa rzeczy wrecz oczywiste i ja tez jak bym mial konto w Polsce nawet przez
    0,5sec
    > nie pomyslal bym, ze za sprawdzenie salda bank mnie skasuje...

    pomyślałbym -- jedno słowo

    > Jeszcze ze dwa lata takich praktyk i by zalozyc konto w Polsce trzeba bedzie
    > isc do prawnika by wyjasnil za co bank NIE skasuje...

    I o to mi chodzi -- albo bank współpracuje ze mną i idę do banku jak do kogoś,
    kto jest dla mnie swego rodzaju przyjacielem, albo bank mnie tak zwanie roluje. :)

    Nie czuję się jak intruz w Polbanku czy WBK lub w Inteligo.
    Czułem się tak w Lukas :) czy ING Śląskim. :)

    Życie ma być przyjemne, nie zaś nieznośne.
    I trzeba dobierać starannie ludzi, z którymi się człowiek zadaje z własnej woli.

    > Dobry przyklad. Bo i tu jak i w banku, to druga strona chce twoich pieniedzy.

    Wszędzie ktoś chce moich pieniędzy. Lekarz (choćby poprzez NFZ), sprzedawca,
    kierowca taksówki, bileter w kinie czy w teatrze itd. :) Tak jest wszędzie
    od niepamiętnych czasów i nie widzę w tym niczego złego. :)

    Ale z założenia ludzie mają sobie służyć i pomagać, nie zaś wyzywać od analfabetów.
    :)
    Nie mam nic innego do roboty, jak tylko sprawdzanie i wertowanie tabel opłat i
    prowizji?

    Jak już wiele razy napisałem -- nie mam ochoty na współpracę z takim bankiem. :)

    TOiP (tworzenie, czytanie, modyfikowanie) to zadanie banku, nie moje. :)

    Czy lekarz może mi podać do podpisania papier, na którym napisze, że mnie zabije? :)
    Nie. :) W Polsce na razie -- nie. :) Czy sprzedawca chleba może mi podać do
    podpisania papier, na którym napisze, że sprzeda mi zatruty chleb? :) Nie. :)

    No i od bankiera wymagam, aby nie robił ze mnie durnia a z siebie nadzwyczajnie
    mądrego. :)

    I nie zamierzam wychowywać dorosłych ludzi. W zamian za to -- rezygnuję ze współpracy
    z gówniarzami. :) Na szczęście -- banków ci u nas dostatek. Odbija bankierom, gdy
    macają cudze pieniądze? :) Niech spróbują zarobić swoje, a szybko zauważą, że nikt
    im nie cwaniactwa (itp. operatywności) policzy za dobre. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'