eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[Multi] sposob traktowania klientowRe: [Multi] sposob traktowania klientow
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.internetia.
    pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: Mithos <f...@a...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [Multi] sposob traktowania klientow
    Date: Sat, 29 Dec 2007 15:24:45 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 21
    Message-ID: <fl5ldm$dor$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <fl5kcs$b15$1@atlantis.news.tpi.pl> <fl5kmh$bsa$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <fl5liv$boa$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: bkp182.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1198938358 14107 83.28.183.182 (29 Dec 2007 14:25:58
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 29 Dec 2007 14:25:58 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.9 (Windows/20071031)
    In-Reply-To: <fl5liv$boa$1@nemesis.news.tpi.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:433459
    [ ukryj nagłówki ]

    MarekZ pisze:
    > Nie wiem, na www mam przy tej karcie od ponad miesiąca status "w produkcji".
    > Nie wiem czy istnieje status "wysłana" ale przez analogię do systemu Nordei
    > podejrzewam, że istnieje. Co do dużych opóźnień przesyłek, dla mnie to
    > legenda. Dostaję przesyłki i z banków i nie z banków w takich samych
    > terminach jak w poprzednich miesiącach. To tylko przesyłki z BRE potrafią
    > "iść" tygodniami albo "ginąć" na poczcie. Żenada.

    Nie istnieje. W produkcji bedzie caly czas (do momentu aktywacji).
    Aczkolwiek mi KK mBanku faktycznie zaginela. A i z KK Multi mialem problemy.

    > Co do tej mojej karty, poprzednie wznawiane plastiki dostawałem jeszcze w
    > listopadzie, tak że wina banku jest tutaj bezsprzeczna. A tekst "proszę
    > zadzwonić za kilka dni" rozwalił mnie całkowicie. :-))

    No oczywiscie masz racje. Jeszcze sie nie nauczyles jaka jest jakosc
    obslugi infolini Multi ? :)


    --
    Mithos

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1