-
From: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>
Newsgroups: pl.biznes.banki
References: <s...@d...freebsd.home> <4...@n...home.net.pl>
<c5p1l1$371$1@news.onet.pl> <4...@n...home.net.pl>
<c5qru2$fld$1@nemesis.news.tpi.pl>
Subject: Re: MultiBałagan (?)
Date: Sat, 17 Apr 2004 12:31:32 +0200
Lines: 81
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1158
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1165
NNTP-Posting-Host: 62.121.95.45
Message-ID: <4...@n...home.net.pl>
X-Trace: news.home.net.pl 1082197752 62.121.95.45 (17 Apr 2004 12:29:12 +0200)
Organization: home.pl news server
X-Authenticated-User: pskowronski.post
Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!news.home.net.pl!not-for-mail
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:294216
[ ukryj nagłówki ]Maciej 'AbrahaM' Piotrowski <n...@c...barg.cy> wrote:
>>
>> Nic dziwnego. Inne oczekiwania --> inne produkty z których
>> chcesz skorzystać --> inne problemy.
>> Przenosiłeś kredyt do Multi? :)
>
> Ja to robilem* choc nie moge napisac ze dotyczylo to mnie.
> Asystowalem/doradzalem co/jak zrobic przy przenosinach
> dwoch osob z PeKaO S.A. do Multiego wraz z ich liniami
> kredytowymi.
Widać w przypadku tych osób <baczność> system <spocznij> zadecydował, że
można im to bezproblemowo załatwić.
W moim przypadku - nawet nie zdziwiłbym się, gdyby nie wyszła mi zdolność
kredytowa (wiek poborowy, kawaler...) i niech sobie bank ustawia kryteria
jak chce, najwyżej pójdę do konkurencji. Ale, do licha, niech mnie informuje
czego chce, skoro już się do nich pcham!
Multi zrobił mnie w balona jak gówniarza, zabrał mi mój czas i nerwy, skosił
ze mnie kilka złotych, odrzekł że nie ma możliwości (ROTFL!) zwrotu kasy
która im się IMO nie należała, "zapominał" się skontaktować ze mną mimo
obietnic, a na koniec nie umiał zamknąć mojego konta w regulaminowym czasie.
Zresztą, już to przerabialiśmy.
> W OBU wypadkach przebieg tej operacji byl *prawie* calkiem
> bezproblemowy, problemy byly - owszem, ale ze strony banku
> z ktorego sie wynoszono..
Ja to w ogóle dziwny jestem, bo dla odmiany w Pekao zamknięcie konta poszło
mi nad wyraz sprawnie - a co tam się dzieje, słychać co i rusz na grupie -
bałagan, że strach się bać.
W nawiązaniu do innej Twojej wypowiedzi: <c5p1sl$gge$1@atlantis.news.tpi.pl>
Oczywista sprawa, że zdecydowana większość klientów ma swoje sprawy
załatwiane bezproblemowo. Gdyby było odwrotnie, bank musiałby zwinąć
działalność. I stąd osoby, które - tak jak ja - miały z tą firmą przykre
doświadczenia, brzmią niewiarygodnie wobec tłumu zadowolonych.
Zauważ proszę, że na Multi nie narzekają tylko osoby dyżurne - BREżercy i
oszołomy, do których mam zaszczyt się zaliczać - ale co jakiś czas pojawia
się post osoby, która grupy nie śledzi regularnie. I wówczas schemat jest
identyczny:
Autor pytania: Mam problemy z Multi, tracę nerwy, co za syf. Czy to norma?
Dyżurny BREżerca: Stary, faktycznie syf, też miałem problemy, omijaj.
Dyżurny BREgloryfikator #1: Nieprawda że syf, bo ja żadnych problemów nie
miałem.
Dyżurny BREgloryfikator #2: Zgadzam się z przedmówcą, też nie miałem
problemów, Multi rzondzi.
I robi się flame, który zawsze kończy się tak, że wszyscy pozostają przy
swoim zdaniu, a człowiek który zapytał - jest tak mądry, jak przed
wypuszczeniem posta.
Oczywiście najwięcej zależy od pracowników z pierwszej linii. Ma tu
znaczenie staż pracy, ogólne pojęcie o temacie, podejście do klienta,
miejsce zamieszkania/pracy i wiele innych. A Multibank, wbrew swoim reklamom
najwidoczniej wcale nie ma zamiaru klienta dopieszczać (za takie
pieniądze?), tylko eksploatuje swoich ludzi ile wlezie i przyjmuje, że stać
go na stratę tych klientów którym się narazili.
Biorąc pod uwagę, że na BREdetale narzekania pojawiają się stosunkowo często
w porównaniu do konkurencji oraz swoje doświadczenia, z całą pewnością
zdania nie zmienię.
Nie jestem jedynym dyżurnym na tej grupie. A czytelnicy pbb, tak jak Ty i ja
mają pojęcie o tym co to jest bank i na czym polega jego działalność. Ile
już błędów, niespójności, dziwacznych procedur, przykładów olewania klienta
zostało tu przytoczonych, nie sposób zliczyć.
Poza tym, Multi był pierwszym bankiem, który aż tak mi się naraził. Na całej
linii porażka. Tak jakby robili to specjalnie według metody "kopnąć
Skowrońskiego". I ja mam ich lubić? Czy może powinienem się zamknąć i
uwierzyć, że to wszystko mi się przyśniło, a Multi to dobry bank?
O nie.
--
ukłony - skowi
skowi at poczta fm
.-) Oczko mu się odlepiło! Temu misiu!
Następne wpisy z tego wątku
- 17.04.04 11:59 Piotr Grzegorz Skowroński
- 17.04.04 13:35 Markus Sprungk
- 17.04.04 14:57 Piotr Grzegorz Skowroński
- 23.04.04 21:32 ~WD
- 23.04.04 21:38 ~WD
- 18.04.04 00:23 Piotr Grzegorz Skowroński
- 23.04.04 18:51 KK
- 16.04.04 15:04 Jacek Pełka
- 16.04.04 16:20 Piotr Grzegorz Skowroński
- 16.04.04 16:29 Michał 'Amra' Macierzyński
- 16.04.04 16:32 Maciej 'AbrahaM' Piotrowski
- 16.04.04 17:12 Tomasz Waszczynski
- 16.04.04 17:34 ~WD
- 16.04.04 17:52 Jacek Pełka
- 16.04.04 19:48 Marcin Kozlowski
Najnowsze wątki z tej grupy
- Co nalezy do Cinkciarza, a co do Conotoxia ?
- jak tacy debile
- Konto wspólne w N26.
- Bank z archaicznym uwierzytelnianiem.
- Re: Akumulatorki...
- Usiłuję zapłacić za energetyzację...
- w Polsce jest kryzys
- mBank mKsiegowosc
- gotówkowe zjeby
- Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- Jutro to dziś...
- leć gołombeczku
- PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- Prawdziwy/fałszywy bank
- Velo dał mi bezpłatny debet...
Najnowsze wątki
- 2024-12-23 Co nalezy do Cinkciarza, a co do Conotoxia ?
- 2024-12-21 jak tacy debile
- 2024-12-13 Konto wspólne w N26.
- 2024-12-09 Bank z archaicznym uwierzytelnianiem.
- 2024-12-04 Re: Akumulatorki...
- 2024-12-03 Usiłuję zapłacić za energetyzację...
- 2024-11-13 w Polsce jest kryzys
- 2024-11-12 mBank mKsiegowosc
- 2024-11-06 gotówkowe zjeby
- 2024-11-01 Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- 2024-11-01 Jutro to dziś...
- 2024-10-22 leć gołombeczku
- 2024-10-19 PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- 2024-10-15 Prawdziwy/fałszywy bank
- 2024-10-13 Velo dał mi bezpłatny debet...