  • From: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: MultiBałagan (?)
    Date: Sat, 17 Apr 2004 12:31:32 +0200

    Maciej 'AbrahaM' Piotrowski <n...@c...barg.cy> wrote:

    > Ja to robilem* choc nie moge napisac ze dotyczylo to mnie.
    > Asystowalem/doradzalem co/jak zrobic przy przenosinach
    > dwoch osob z PeKaO S.A. do Multiego wraz z ich liniami
    > kredytowymi.

    Widać w przypadku tych osób <baczność> system <spocznij> zadecydował, że
    można im to bezproblemowo załatwić.
    W moim przypadku - nawet nie zdziwiłbym się, gdyby nie wyszła mi zdolność
    kredytowa (wiek poborowy, kawaler...) i niech sobie bank ustawia kryteria
    jak chce, najwyżej pójdę do konkurencji. Ale, do licha, niech mnie informuje
    czego chce, skoro już się do nich pcham!
    Multi zrobił mnie w balona jak gówniarza, zabrał mi mój czas i nerwy, skosił
    ze mnie kilka złotych, odrzekł że nie ma możliwości (ROTFL!) zwrotu kasy
    która im się IMO nie należała, "zapominał" się skontaktować ze mną mimo
    obietnic, a na koniec nie umiał zamknąć mojego konta w regulaminowym czasie.
    Zresztą, już to przerabialiśmy.

    > W OBU wypadkach przebieg tej operacji byl *prawie* calkiem
    > bezproblemowy, problemy byly - owszem, ale ze strony banku
    > z ktorego sie wynoszono..

    Ja to w ogóle dziwny jestem, bo dla odmiany w Pekao zamknięcie konta poszło
    mi nad wyraz sprawnie - a co tam się dzieje, słychać co i rusz na grupie -
    bałagan, że strach się bać.

    W nawiązaniu do innej Twojej wypowiedzi: <c5p1sl$gge$1@atlantis.news.tpi.pl>

    Oczywista sprawa, że zdecydowana większość klientów ma swoje sprawy
    załatwiane bezproblemowo. Gdyby było odwrotnie, bank musiałby zwinąć
    działalność. I stąd osoby, które - tak jak ja - miały z tą firmą przykre
    doświadczenia, brzmią niewiarygodnie wobec tłumu zadowolonych.

    Zauważ proszę, że na Multi nie narzekają tylko osoby dyżurne - BREżercy i
    oszołomy, do których mam zaszczyt się zaliczać - ale co jakiś czas pojawia
    się post osoby, która grupy nie śledzi regularnie. I wówczas schemat jest
    identyczny:
    Autor pytania: Mam problemy z Multi, tracę nerwy, co za syf. Czy to norma?
    Dyżurny BREżerca: Stary, faktycznie syf, też miałem problemy, omijaj.
    Dyżurny BREgloryfikator #1: Nieprawda że syf, bo ja żadnych problemów nie
    miałem.
    Dyżurny BREgloryfikator #2: Zgadzam się z przedmówcą, też nie miałem
    problemów, Multi rzondzi.

    I robi się flame, który zawsze kończy się tak, że wszyscy pozostają przy
    swoim zdaniu, a człowiek który zapytał - jest tak mądry, jak przed
    wypuszczeniem posta.

    Oczywiście najwięcej zależy od pracowników z pierwszej linii. Ma tu
    znaczenie staż pracy, ogólne pojęcie o temacie, podejście do klienta,
    miejsce zamieszkania/pracy i wiele innych. A Multibank, wbrew swoim reklamom
    najwidoczniej wcale nie ma zamiaru klienta dopieszczać (za takie
    pieniądze?), tylko eksploatuje swoich ludzi ile wlezie i przyjmuje, że stać
    go na stratę tych klientów którym się narazili.

    Biorąc pod uwagę, że na BREdetale narzekania pojawiają się stosunkowo często
    w porównaniu do konkurencji oraz swoje doświadczenia, z całą pewnością
    zdania nie zmienię.
    Nie jestem jedynym dyżurnym na tej grupie. A czytelnicy pbb, tak jak Ty i ja
    mają pojęcie o tym co to jest bank i na czym polega jego działalność. Ile
    już błędów, niespójności, dziwacznych procedur, przykładów olewania klienta
    zostało tu przytoczonych, nie sposób zliczyć.

    Poza tym, Multi był pierwszym bankiem, który aż tak mi się naraził. Na całej
    linii porażka. Tak jakby robili to specjalnie według metody "kopnąć
    Skowrońskiego". I ja mam ich lubić? Czy może powinienem się zamknąć i
    uwierzyć, że to wszystko mi się przyśniło, a Multi to dobry bank?

    O nie.

    --
    ukłony - skowi
    skowi at poczta fm