eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMultiBank - reklamacjaRe: MultiBank - reklamacja
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfe
    ed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "RobertS" <r...@x...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: MultiBank - reklamacja
    Date: Wed, 16 Aug 2006 09:17:51 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 12
    Message-ID: <ebugs7$4s6$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <ebrrj0$51c$5@nemesis.news.tpi.pl> <ebtl8k$bpc$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <ebuetb$auv$2@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: 195.205.179.81
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1155712711 4998 195.205.179.81 (16 Aug 2006 07:18:31
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 16 Aug 2006 07:18:31 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2670
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2670
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:393998
    [ ukryj nagłówki ]

    a w ktorym miejscu jest napisane, ze bank powinien poinformowac klienta o
    tym, ze otrzymal (od znalazcy) jego karte?

    wedlug mnie skladanie reklamacji jest bez sensu, a na przyszlosc to lepiej
    pilnuj swoich kart i ciesz sie, ze trafiles
    na uczciwego znalazce, bo mogl sie trafic taki, ktory wydalby troche Twoich
    pieniedzy...

    pozdr.
    RobertS


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1