eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiNERWY w oddziale PKO BPRe: NERWY w oddziale PKO BP
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!newsfeed.gazeta
    .pl!news.atman.pl!not-for-mail
    From: "Marek" <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: NERWY w oddziale PKO BP
    Date: Sat, 12 Apr 2003 15:44:01 +0200
    Organization: ATMAN
    Lines: 33
    Message-ID: <b7954v$1vut$1@news.atman.pl>
    References: <b76h1u$pos$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl> <3...@i...pl>
    <b779es$hd6$1@atlantis.news.tpi.pl> <b779uu$pq6$1@news.atman.pl>
    <b77bg2$pqi$1@nemesis.news.tpi.pl> <b77c5p$15n1$1@news.atman.pl>
    <b77cq9$ea$1@nemesis.news.tpi.pl> <b77dg5$1cnb$1@news.atman.pl>
    <b794hk$i7g$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: systemy237.toya.net.pl
    X-Trace: news.atman.pl 1050154976 65501 217.113.225.237 (12 Apr 2003 13:42:56 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 12 Apr 2003 13:42:56 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:236085
    [ ukryj nagłówki ]

    > Widzisz... zachowała się zupełnie nieprofesjonalnie. M. in. po to jest
    > kierowniczką, żeby umieć łagodzić konflikty. BP to chyba na tyle zasobny
    > bank, że mógłby posłyłać kierowników oddziałów na odpowiednie kursy? Nawet
    > jeżeli klient na 100% nie miał racji, to miała przecież inicjatywę w ręku
    i
    > powinna umieć to wykorzystać. A ona tylko doprowadziła go do piany na
    pysku.
    > Nie o to chodzi.


    Fakt jej zachowanie nie powinno miec miejsca.


    > Inna sprawa, że np. w moim miasteczku w oddziale BP pracuje nie mniej niż
    30
    > osób i naprawdę nieczęsto zdarza się, żeby były czynne więcej niż trzy
    kasy.
    > W dużej mierze wynika to zapewne z tego, że nie można zatrudnić więcej
    > kasjerów, bo potrzeba ludzi do wypełniania milionów przepisowych papierków
    > nie związaneych bezpośrednio z obsługą klienta. A widok pani skrobiącej
    coś
    > tam na biurku wkurza stojących w kolejce - taki odruch.


    Ale fakt olbrzymiej biurokracji PKO BP nie jest przeciez w zaden sposób
    zawiniony przez kierowników/dyrektorów małych oddziałów. Ten bank poprostu
    "tak ma" i nie zanosi sie na szybka zmiane


    pozdrawiam
    Marek


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1