eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiNERWY w oddziale PKO BPRe: NERWY w oddziale PKO BP
  • Data: 2003-04-12 13:44:01
    Temat: Re: NERWY w oddziale PKO BP
    Od: "Marek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Widzisz... zachowała się zupełnie nieprofesjonalnie. M. in. po to jest
    > kierowniczką, żeby umieć łagodzić konflikty. BP to chyba na tyle zasobny
    > bank, że mógłby posłyłać kierowników oddziałów na odpowiednie kursy? Nawet
    > jeżeli klient na 100% nie miał racji, to miała przecież inicjatywę w ręku
    i
    > powinna umieć to wykorzystać. A ona tylko doprowadziła go do piany na
    pysku.
    > Nie o to chodzi.


    Fakt jej zachowanie nie powinno miec miejsca.


    > Inna sprawa, że np. w moim miasteczku w oddziale BP pracuje nie mniej niż
    30
    > osób i naprawdę nieczęsto zdarza się, żeby były czynne więcej niż trzy
    kasy.
    > W dużej mierze wynika to zapewne z tego, że nie można zatrudnić więcej
    > kasjerów, bo potrzeba ludzi do wypełniania milionów przepisowych papierków
    > nie związaneych bezpośrednio z obsługą klienta. A widok pani skrobiącej
    coś
    > tam na biurku wkurza stojących w kolejce - taki odruch.


    Ale fakt olbrzymiej biurokracji PKO BP nie jest przeciez w zaden sposób
    zawiniony przez kierowników/dyrektorów małych oddziałów. Ten bank poprostu
    "tak ma" i nie zanosi sie na szybka zmiane


    pozdrawiam
    Marek


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1