  • Data: 2003-04-12 13:38:04
    Temat: Re: NERWY w oddziale PKO BP
    Od: "Marek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ha, no zapewne jest tak, ze jesli cenrali zalezy na dobrym funkcjonowaniu
    > placowek, to powinna ona uwzgledniac wnioski, spostrzezenia, propozycje
    > osob sprawujacych nadzor nad placowka.

    Dokładnie, tu jest sedno sprawy. PKO BP to wielki państwowy moloch, którego
    zarzad ma bardziej w d*** klientów, niz owa pani kierownik. Co nie oznacza
    ze kadra sredniego i nizszego szczebla jest swieta:)))

    > I teraz:
    > 1) albo pani kierownik ma gleboko sprawy placowki jej podleglej i jedyne
    > co robi to pije kawe i podpisuje dokumenty - pomoze skarga, ale trzeba
    > ja jednak zlozyc a nie sluchac "niewymagajacych", ktorzy albo sie dziwia,
    > albo odwracaja kota ogonem.

    bardzo prawdopodobne

    > 2) albo pani kierownik to dusza czlowiek, ktora chce jak najlepiej dla
    > klientow podleglej placowki, ale nie ma sily na zlo panujace na samej
    > decyzyjnej gorze - nalezy wspolczuc mieszkancom miejscowosci, gdzie stoi
    > nieszczesna PKOBP, a zwlaszcza bezsilnej i atakowanej pani kierownik.

    Tez bardzo prawdopodobne, nie rozumie tylko ironi Twojej wypowiedzi. Z góry
    zakładasz ze pani kierownik jest najgorsza????

    > Zgadzam sie - nie upowaznia.

    jest dobrze dochodzimy do porozumienia, zeby było jasne odpowiedź pani
    kierownik "nie jestem na posyłki" była jak najbardziej nie na miejscu

    Marek