  • Data: 2009-05-02 08:08:38
    Temat: Re: NTG - do Fatso - piękne słowa....
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dzis wiem, zem ja ani Zyd ani Polak a moja kultura, bialoruska , jest
    > wielonarodowa, przyjazna wszystkim.

    Na tym opiera sie ta twoja "przyjazna" Polsce kultura żydowsko-bialoruska ?.

    Lepiej tesknic...

    "[...] Co wiecej; trudno na pierwszy rzut oka wytlumaczyc, dlaczego na
    Kresach Wschodnich pod pierwsza okupacja sowiecka jakos nie rozwinely sie
    struktury polskiego zbrojnego podziemia, podczas gdy pod okupacja
    niemiecka - jak najbardziej. Byc moze przyczyna byla taka, ze pod okupacja
    sowiecka polskie srodowiska patriotyczne byly znakomicie rozpoznane przez
    zyjacych tam od wieków Zydów i wskutek tego byly bezbronne wobec sowieckiego
    okupanta. Tymczasem w Generalnym Gubernatostwie Niemcy dosc szybko spedzili
    ludnosc zydowska do gett, wskutek czego penetracja wywiadowcza polskich
    srodowisk patriotycznych z tej strony nie byla mozliwa. Cos musi byc na
    rzeczy, bo kiedy Kresy Wschodnie zostaly w 1941 roku opanowane przez
    Niemców, którzy tamtejsza ludnosc zydowska albo zapedzili do gett, albo od
    razu wymordowali, natychmiast pojawila sie tam potezna polska partyzantka,
    która zlikwidowala dopiero Armia Czerwona...[...] "

    Pod patronatem Arona Pałkina
    http://www.asme.pl/122116615672168.shtml

    [...] A co do wspomnianego Pałkina - to dość charakterystyczne wydaje się
    imię i nazwisko owego patrona fałszerstw i przeinaczeń, stanowiące kolejny
    przyczynek do genezy niektórych stereotypów, które oczywiście są
    "nieuprawnionymi rojeniami ksenofobicznych umysłów". Ale pomimo tego warto
    zapoznać się z listą funkcjonariuszy UB, opublikowaną w katalogach IPN, gdyż
    personalia tam zamieszczone wiele tych stereotypów pozwalają zweryfikować.
    By nie być podejrzanym o wybiórczość, wystarczy spojrzeć na katalog pod
    pierwszą literą alfabetu, gdzie na ok. 130 nazwisk mamy takie jak:
    Abrahamowicz, Abramek, Abramowicz, Abycht, Agata, Agatowski, Ajsenberg,
    Aksamit, Alster, Altrych, Amenda, Anderman, Angiel, Apelman, Apping, Appel,
    Arabski, Araźny, Arbsztejn, Arbuz, Arbuziński, Arcab, Arendt, Arent, Atlas,
    Atłowski, Au, Aulich, Azorowicz, Aszkienazy - by wymienić jedynie te
    najbardziej charakterystyczne. [...]".

    S. Chamilton - Smród po wybuchu bomby
    http://wirtualnapolonia.com/2009/03/06/s-chamilton-s
    mrod-po-wybuchu-bomby/

    "[...] że wreszcie teraz zgłasza się kandydaturę Włodzimierza Cimoszewicza,
    białoruskiego Żyda, syna stalinowskiego oficera przestępczej formacji
    Informacji Wojskowej, podczas II wojny zdrajcy na służbie bolszewików.
    [...]".

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/