eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiNa pochybel pesymistom -załapałem sięRe: Na pochybel pesymistom -załapałem się
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "Glenn" <g...@b...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki,pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Na pochybel pesymistom -załapałem się
    Date: Mon, 11 Oct 2004 15:32:12 +0200
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 28
    Sender: g...@o...pl@dial-7254.wroclaw.dialog.net.pl
    Message-ID: <cke22n$a8f$1@news.onet.pl>
    References: <ckdna7$og9$1@korweta.task.gda.pl> <ckdnsq$l2$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <ckdnvv$t00$1@korweta.task.gda.pl> <ckdof1$4dl$1@inews.gazeta.pl>
    <ckdoor$891$1@news.onet.pl> <ckdpbl$pkr$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <ckdq0u$bha$1@news.onet.pl> <ckdqiq$dqt$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <ckdqlv$r4m$1@news.onet.pl> <ckdrbl$i28$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <ckdrh2$ovu$1@news.onet.pl> <ckds05$11i$1@news.onet.pl>
    <ckdsqe$q99$1@nemesis.news.tpi.pl> <ckdt96$sqv$1@news.onet.pl>
    <ckdva1$15k$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: dial-7254.wroclaw.dialog.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1097501591 10511 81.168.141.86 (11 Oct 2004 13:33:11 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 11 Oct 2004 13:33:11 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1409
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1409
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:319609 pl.biznes.wgpw:262661
    [ ukryj nagłówki ]

    >> Czy procedura przewiduje sankcjonowanie postępowania zgodnie ze
    >> zwyczajami "pani z mięsnego" czyli odmowy obsłużenia klienta, który
    >> spełnia wszelkie warunki poza członkostwem w samozwańczym "komitecie
    >> kolejkowym" ?
    >
    > Nie przewiduje bo nie może przewidzieć.

    No właśnie.


    >Z oczywistych przyczyn (nie
    > każ mi wyjaśniać jakich - podpowiem: czysto socjotechnicznych).

    Ja Ci też podpowiem - bo byłaby bezprawna.


    > Powtarzam jeszcze raz: nie ma żadnych oficjalnych zaleceń dotyczących
    > komitetów kolejkowych, jest natomiast zalecane stworzenie możliwie
    > najsprawniejszej obsługi klientów. To chyba oczywiste, że w
    > znakomitej większości oddziałów kierujący sprzedażą zdecydowali się
    > usankcjonować (oczywiście umownie) listy kolejkowe - bo to jest
    > najrozsądniejsze rozwiązanie. A jeśli przyjdzie jakiś
    > pryszczers-anarchista i będzie próbował wepchnąć się bez kolejki, to
    > zostanie stamtąd wyrzucony bo zakłóca proces sprzedaży.

    Kto będzie wyrzucał? Jeszcze może to mi wyjaśnisz? Klient przychodzi do
    okienka, spełnia wymogi do założenia lokaty i...?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1