  • Data: 2009-11-25 22:19:00
    Temat: Re: Na rynkach zlota dzis niezla ruchawka
    Od: macieks <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 25 Lis, 22:53, fatso <f...@n...com> wrote:

    > zloto+21.50 jak te slowa pisze i pewnie zakonczy dzien przed jutrzejszym
    > swietem narodowym USA
    > na rekordzie. Virusie, nic nie idzie pionowo w gore i na pewno Au musi
    > sie cofnac aby nabrac oddechu
    > do dalszej wspinaczki. Ale ja nie wierze w tak ostra korekte, jak
    > piszesz. Po prostu to co obserwujemy
    > to juz jest nowa jakosc. Najlepiej bedzie jak zamowisz u swojego maklera
    > puts na zloto, nie pamietam
    > dokladnie ale Societe Generale uprawia pisanie tych opcji. Kup te puts,
    > wloz pieniadze w to  w co wierzysz,
    > pogadamy w styczniu, ile zarobiles. OK?
> [...]

    Odnośnie opcji, to czytałem w internecie już kawał czasu temu o dużych
    pozycjach kwotowanych 1200 na grudzień. Jeżeli ja to czytałem, kwestia
    otwarta dlaczego to czytałem (kto podsuwał takie info i w jakim
    celu :)
    Także miejsce gdzie jest złoto obecnie, będzie zdrową barierą na jakiś
    czas albo takim wyzwalaczem ruchu, że głowa mała:)