eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiNa wesolo - półbankRe: Na wesolo - półbank
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!plix.pl!newsfeed1.plix.pl!goblin1!gobli
    n.stu.neva.ru!postnews.google.com!j19g2000yqc.googlegroups.com!not-for-mail
    From: krzysztofsf <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Na wesolo - półbank
    Date: Fri, 30 Sep 2011 02:39:50 -0700 (PDT)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 50
    Message-ID: <0...@j...googlegroups.com>
    References: <j5te1d$gd9$1@news.onet.pl> <j607r4$q0a$3@news.icpnet.pl>
    <j616bn$kit$1@inews.gazeta.pl> <4e84b823$1@news.home.net.pl>
    <3...@d...googlegroups.com>
    <p...@r...org>
    NNTP-Posting-Host: 83.18.70.211
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1317376533 2756 127.0.0.1 (30 Sep 2011 09:55:33 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Fri, 30 Sep 2011 09:55:33 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: j19g2000yqc.googlegroups.com; posting-host=83.18.70.211;
    posting-account=IxHeCwkAAACnPeU98Lz1iDskuW_xJ0ev
    User-Agent: G2/1.0
    X-Google-Web-Client: true
    X-Google-Header-Order: UHALSERCN
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 5.1; pl),gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:559562
    [ ukryj nagłówki ]

    On 30 Wrz, 09:37, Olgierd <n...@n...problem> wrote:
    > Dnia Fri, 30 Sep 2011 00:25:14 -0700, krzysztofsf napisał(a):
    >
    > >> > Pracodawcy nie interesuje zgoda pracownika, i nie ma prawa do podania
    > >> > tych danych, ponieważ nawet nie wie, kto do niego dzwoni.
    >
    > >> Ale to raczej chodzi o potwierdzenie, ze dana osoba pracuje w tej
    > >> firmie niz potwierdzenie zarobkow
    >
    > > Nawet to jest niezgodne z ustawa o ochronie danych osobowych.
    >
    > Dlatego sensownym jest, by pracownik uprzedził kadrową, że można się w
    > jego sprawie spodziewać telefonu.
    >
    > W niektórych zakładach pracy robi się tak: jeśli pracownik przychodzi po
    > zaświadczenie o zarobkach, kadrowa to kseruje, bo wie, że będzie musiała
    > potwierdzić. Jak odbiera telefon z banku, to mówi tak: "proszę powiedzieć
    > co ma pani napisane, będę potwierdzać lub zaprzeczać". A po rozmowie
    > niszczy swoje ksero i wszyscy są zadowoleni.
    >


    Jest to rozwiazanie nieformalne, ale wzglednie bezpieczne.
    Naturalnie kadry musza jeszcze chciec tak isc pracownikowi na reke.
    U mnie np. kadry zastrzegaja, ze nie beda nikomu udzielaly zadnych
    wyjasnien, jak bank ma watpliwosci, niech zacznie od zapytania
    pisemnego, a najlepiej niech zglasza zawiadomienie o przestepstwie
    (falszerstwo) i wtedy beda wyjasniac watpliwosci co do tresci
    zaswiadczenia juz z policja.

    Banki zyja w jakims wirtualnm swiecie w ktorycm wszystkich pracodawcow
    traktuja jak jeden wielki BIK zobowiazany do udzielania wyjasnien (i
    to telefonicznie).



    Banki zaczelyby chyba "rozumiec" idiotyzm i bezprawnosc swojego
    wydzwaniania, gdyby zaczeto zasypywac ich pracownikow telefonami
    "Dzwonie z firmy X. Nasz pracownik ma u panstwa konto. Prosze podac
    saldo i wplywy za ostatnie pol roku, bo chcemy sprawdzic czy nie ma
    innych niz nasz zaklad zrodel zarobkowania"



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1