  • Data: 2012-12-27 09:38:31
    Temat: Re: Nachalność Idea Banku.
    Od: Maruda <m...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-12-27 07:46, Jacek Osiecki pisze:

    > G. prawda. Ubezpieczając się, liczę na to że z tego ubezpieczenia nie będę
    > musiał korzystać. Ale wolę je mieć, gdyby się jednak coś wydarzyło.
    > Tak jak przedpiśca pisał - gdybym miał 100 domów w różnych częściach Polski,
    > to bym się nie bawił w ubezpieczanie bo ze składek mógłbym wybudować kilka
    > kolejnych co roku. Ale ja mam jeden dom - jeśli on się spali, to nigdy nie
    > będzie mnie stać na zbudowanie go od nowa. Kilka procent jego wartości
    > pozwala mi spać spokojniej...

    Jak się spali, to nie oznacza jeszcze, że nie będziesz miał gdzie
    mieszkać. Możesz pomieszkać parę miesięcy u śfagra, u teściowej, wynająć
    coś. Z kasy z ubezpieczenia, którą dostaniesz też nie-od-razu, też nie
    od razu machnięciem różdżki postawisz nowy dom, ani go nie kupisz i nie
    wyposażysz.

    Po prostu kupujesz złudzenia w abonamencie.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda