  • Data: 2010-05-19 13:03:47
    Temat: Re: Nie za póżno ?
    Od: "Waldek" <n...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "totus" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:ht0jln$af1$1@inews.gazeta.pl...

    > Zadowala Cię taka rada? Rozumiesz co napisali?

    Nie - bo nie pytalem o kotrakty a o fundusze, ktore jako tako rozumiem jak
    dzialaja

    Nie - bo nie mam pojecia jak sie gra na kontraktach
    ale cos tam slyszalem ze potrafi braknac gotowki na depozycie

    >Masz radę jakiej chciałeś. Umiesz to zweryfikować?

    Nie - i dlatego jak juz pisalem chce powierzyc srodki TFI ktore wiedza jak nimi
    obracac
    godzac sie na poniesienie kosztow zarzadzania ktore potraca sobie TFI

    > W przepowiednie bawią się z nudów.

    Wiekszosc strategii - w tym TFI, polega na wróżeniu z fusów
    jednak sa "wrózby" dość prawdopodobne (stawiane przez fachowcow)
    jak i calkowicie nierealne (przez marzycieli o ogromnych zyskach) - reszta to
    pewnie łud szczescia