  • Data: 2015-04-07 13:03:00
    Temat: Re: "Niebezpieczne" zbliżeniówki
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wojciech Bancer" napisał w wiadomości
    On 2015-04-07, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    placic-nawet-po-jej-zastrzezeniu-6550426.html

    >Reklamacja uznana. Next. Zwrot "dopiero po wielu przepychankach" IMHO
    >to jest licentia poetica dziennikarza, żeby brzmiało bardziej
    >sensacyjnie.

    Myslisz, ze jakby klientowi bank szybko uznal reklamacje, to ten by
    redaktorowi d* zawracal ?

    I jeszcze dwa troche mniej sklonnego do fantazjowania
    http://samcik.blox.pl/2014/05/Zastrzegl-karte-zblize
    niowa-A-potem-zaplacil-nia.html
    http://samcik.blox.pl/2014/03/U-nich-karty-zblizenio
    we-juz-bezpieczne.html

    No, i zaczalem sie bac. Chyba zaraz nozyczki pojda w ruch.
    A szkoda, bo mi sie podobalo ...

    >Kiedyś było zabezpieczenie podpisem i wszyscy piali jaki to PIN
    >niebezpieczny. Jak to się perspektywa zmienia. A PIN można łatwo
    >podejrzeć, czego dowodem jest popularność skimingu bankomatowego.

    No widzisz - pin niebezpieczny sie okazal, zgodnie z pianiem.
    A teraz juz nawet nic nie trzeba podgladac :-)

    >Jak "wciąć"? Wciąć to się nie da, zabezpieczeniem jest odległość
    >i czas.

    Zblizasz jedno urzadzenie delikwentowi do portfela, drugie do kasy, co
    kasa nadaje drugie urzadzenie przekazuje pierwszemu, pierwsze karcie,
    co karta odpowie jest przekazywane miedzy uradzeniami do kasy.

    W dobie internetu odleglosc nie jest juz problemem, ale mozna i
    szybszymi drogami.

    Czas ... no, ciekaw jestem czy naprawde jest czasowe zabezpieczenie ..

    >Otóż to.

    Jak sie jednak upowszechni, to pomysl pojdzie do piachu.

    J.