    Newsgroups: pl.biznes.banki
    From: Wojciech Bancer <p...@p...pl>
    Subject: Re: "Niebezpieczne" zbliżeniówki
    <s...@p...org>
    <55239f6c$0$8388$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@p...org> <mg0c2r$36j$1@srv.chmurka.net>
    Date: Tue, 7 Apr 2015 13:06:17 +0200

    On 2015-04-07, Piotr Gałka <p...@c...pl> wrote:

    [...]

    > A dlaczego klient ma za to odpowiadać?

    Bo zaakceptował regulamin karty? Bo klient odpowiada za transakcje dokonane
    własną kartą? No pomyśl chwilę, jak chciałbyś to inaczej rozwiązać?
    No jak ma klient nie odpowiadać za transakcje dokonane przed zastrzeżeniem
    karty?

    > To nie klient sprowadził to dodatkowe zagrożenie tylko bank na nim wymusił.

    Nic nie wymusił, nie ma konieczności posiadania karty.
    I zawsze możesz poszukać banku który umożliwia blokadę transakcji offline.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl