  • Data: 2015-04-16 12:08:49
    Temat: Re: "Niebezpieczne" zbliżeniówki
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2015-04-15, Chris94 <c...@p...fm> wrote:

    [...]

    > To jest przejście z deszczu pod rynnę, gdyż przykłady fraudów dokonanych
    > przy użyciu kart zbliżeniowych dowodzą, że karty zbliżeniowe nie są
    > bezpieczne.

    Nie ma fraudów. Są przypadki użycia kart skradzionych/zgubionych.

    > To wcale nie gwarantuje, że kamerka nie zarejestruje kodu PIN, gdyż nie
    > wszystkie kamery muszą być w oczywisty sposób widoczne.

    Naucz się wpisywać.

    > I specjalnie kupić sobie smarkfona, żeby banki miały lżej.

    Łaski bez. Można też wodę ze studni czerpać wiadrem i zapalać wieczorem świeczki.

    > J.F. już pisał o nakładce zamontowanej na bankomacie ustawionym wewnątrz
    > oddziału banku.

    A ja pisałem już że wyjątki nie czynią reguły. Jak meteor pierdonie w jakiś
    spożywczak, to zaczniesz się bać chodzić do spożywczaków bo meteor w nie może
    pierdolnąć?

    > Mam i płacę 35 groszy za każdą taką wiadomość, podczas gdy przy hurtowym
    > zakupie SMS kosztuje poniżej 1 grosza, a operatorzy komórkowi często
    > dokładają olbrzymie pakiety SMS-ów gratis do umowy.

    Ale to nie mój problem. Ja mam darmowe powiadomienia.

    > W opisywanym na forum przypadku klientka miała niskie limity ustawione i
    > pomimo tego obciążono jej konto na kilka tysięcy złotych, a bank
    > reklamacji nie chciał uznać.

    Nieprawda. Nie przeczytałeś dokładnie artykułu.

    > Najczęściej to już jest musztarda po obiedzie.

    Prowadzisz dokładne statystyki? Pochwal się.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl